Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC browsers (Chrome) doet gek na bezoek malware-website

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 01:15

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hoi,

Mijn PC gedraagt zich de laatste dagen erg vreemd.
Als webdesigner was ik bezig met het opschonen van een website dat besmet was met malware.

Toen ik de website bezocht met mijn browser (IE en Chrome) gedraagden beide browsers zich vreemd. De vensters "refreshten" en bij Chrome is sindsdien het meeste veranderd: wanneer ik van tab switch ververst de nieuwe tab zich altijd! Ook al heb ik maar 2 tabs open. Hierdoor wordt browsen in fora of het invullen van formulieren onmogelijk gemaakt (als je even andere sites bezoekt).

Ook blijven sommige nieuwe tabs (+) helemaal grijs (link openen in nieuw venster).

Ik heb reeds mijn PC gescand met Malware Anti Bytes, Microsoft Defender, Spypot, maar zij hebben niets kunnen vinden. :X

Ik heb het gevoel dat mijn PC browserinformatie doorstuurt naar anderen.

Gulfstream G650

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gevoel dat er iets verstuurd wordt.. tsja, dat zegt niks. Stel dat je een wireshark capture hebt, dan weet je of er wat gebeurt.

Verder zou je even Adwcleaner en JRT kunnen doen, maar eigenlijk kan je net zo goed gewoon even de instellingen en plugins langs gaan, kijken naar je proxy instellingen, services en processen die draaien enz.

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 08:59
Naast de aangeraden scans zou ik ook chrome compleet verwijderen (en ook de achterblijfsels in de chrome map). En weer opnieuw installeren.

Misschien zijn je browserbestanden zelf geïnfecteerd.