Fullscreen videoplayer sluiten

Pagina: 1
Acties:

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Beste t.net'ers,

Als ik de fullscreen videoplayer wil sluiten met het mooie daarvoor bestemde knopje rechtsonderin, dan krijg ik een 'Press escape to close' overlay.

Heel leuk, maar ik zit op een tablet en dus stuck... Nu moet ik een keyboard aansluiten om de video te kunnen sluiten... Is dat te fixen? :)

Bedankt!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:00
Dubbel tappen/tikken?! Zo werkt het hier prima...

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 18-10-2015 00:41 ]

• Noxious
Dan restart ie de video :P

Edit: dit werkt wel bij youtube filmpjes maar niet bij de t.net eigen player, bijv de fallout video van vandaag.

[ Voor 69% gewijzigd door Noxious op 18-10-2015 00:47 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:00
Noxious schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:43:
Dan restart ie de video :P

Edit: dit werkt wel bij youtube filmpjes maar niet bij de t.net eigen player, bijv de fallout video van vandaag.
Hmm, ik heb het getest met een video hier op Tweakers weet alleen niet meer welke, maar ik zal dan denk ik een filmpje te pakken hebben gehad wat niet de eigen player was.

Maarrrr... het knopje rechtsonder op de afspeelbalk dan? ;) Die werkt bij mij op de tablet...

[ Voor 26% gewijzigd door MicGlou op 18-10-2015 09:34 ]

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Twee of meerdere vingers op het scherm, knijpbeweging/verkleinen..

NRG

• Noxious
Helaas, werkt beide niet. :p

Knopje rechtsonder zegt 'Press escape to close video' en pincen doet niks.

Overigens: Ik gebruik IE11 op Windows RT.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
ook altijd handig dat je even een link geeft naar een artikel dat een filmpje heeft waarbij het probleem optreed: makkelijker te testen zo :-)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Noxious schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:45:
Overigens: Ik gebruik IE11 op Windows RT.
Daar zit denk het probleem. Het wordt niet als mobile device gezien, en krijgt daarom een andere player (de standaard desktop versie). Echter hoort daar ook gewoon dat knopje te werken. Bij video: Android 6.0 Marshmallow Review - Langere accuduur en meer controle werkt de knop prima als de flash player gebruikt wordt. Schakel ik over naar een browser met de HTML5 player, dan doet de knop 't niet. Foutje in de player en er is al een nieuwe versie van in ontwikkeling die beter moet werken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit klinkt allemaal als een bug, dus:

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Noxious
soulrider schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:50:
ook altijd handig dat je even een link geeft naar een artikel dat een filmpje heeft waarbij het probleem optreed: makkelijker te testen zo :-)
As said ;) iedere video die de t.net eigen player gebruikt (o.a. de fallout 4 trailer van gisteren, zoals ook al aangegeven - maar ook alle andere videoartikelen.
Hero of Time schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Daar zit denk het probleem. Het wordt niet als mobile device gezien, en krijgt daarom een andere player (de standaard desktop versie). Echter hoort daar ook gewoon dat knopje te werken. Bij video: Android 6.0 Marshmallow Review - Langere accuduur en meer controle werkt de knop prima als de flash player gebruikt wordt. Schakel ik over naar een browser met de HTML5 player, dan doet de knop 't niet. Foutje in de player en er is al een nieuwe versie van in ontwikkeling die beter moet werken.
Ah ja veel sites zien het niet als mobile device of als een android device, daar zal het idd in zitten.
Thanks :) Ik was niet sure waar ik het moest stoppen. Daar dus! :)
Pagina: 1