Hallo.
zoals de topic naam als zegt, ben ik opzoek naar goede fans.
ik kan er niet echt mee uitkomen, dus ik vraag ook wat ervaringen van andere hwi'ers
even to tzeh point
..
ik wil binnenkort een Desk PC gaan bouwen, geheel nieuw project voor mijzelf, ook ga ik voor het eerst voor een open waterkoeling systeem, voorheen gesloten systeempjes gehad, H80 en de H100 van corsair.
maar ik ben nu opzoek naar goede fans.
mijn eisen:
1: vrij lage dB.
2: Goede luchtverplaatsing.
3: Goede koeling.
4: 120mm fans
ik had eerst deze in mijn twijfels.
Corsair Air series sp120 high static pressure witte led
Link
ik wou er aantal in mijn desk gaan plaatsen: 3 voor, 3 zijkant, en 3 radiator aan de achterkant waar het lucht ook weer eruit gaat.
ik hoop dat dit beetje voldoende informatie is wat ik zoek, of wat ik er neer gezet heb
mvg,
Ben
zoals de topic naam als zegt, ben ik opzoek naar goede fans.
ik kan er niet echt mee uitkomen, dus ik vraag ook wat ervaringen van andere hwi'ers
even to tzeh point
ik wil binnenkort een Desk PC gaan bouwen, geheel nieuw project voor mijzelf, ook ga ik voor het eerst voor een open waterkoeling systeem, voorheen gesloten systeempjes gehad, H80 en de H100 van corsair.
maar ik ben nu opzoek naar goede fans.
mijn eisen:
1: vrij lage dB.
2: Goede luchtverplaatsing.
3: Goede koeling.
4: 120mm fans
ik had eerst deze in mijn twijfels.
Corsair Air series sp120 high static pressure witte led
Link
ik wou er aantal in mijn desk gaan plaatsen: 3 voor, 3 zijkant, en 3 radiator aan de achterkant waar het lucht ook weer eruit gaat.
ik hoop dat dit beetje voldoende informatie is wat ik zoek, of wat ik er neer gezet heb
mvg,
Ben