misschien stom, maar kstel hem toch...

Pagina: 1
Acties:

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
Eeh ik heb hier een lege kast staan, en ik dacht hmm, ff luisteren naar de voeding...
Tot mijn stommer verbazing gaat dat ding niet draaien als ik hem aan die (de fan)

Hoort dat???

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:38

Exirion

Gadgetfetisjist

ATX voeding? Die gaat alleen aan als er een mainboard op zit, of als je twee groene draden met elkaar verbindt :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 19:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

alleen als het ATX is.. dan klopt dat idd
AT hoort aan te gaan...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 19:27 schreef MGSNK het volgende:
Eeh ik heb hier een lege kast staan, en ik dacht hmm, ff luisteren naar de voeding...
Tot mijn stommer verbazing gaat dat ding niet draaien als ik hem aan die (de fan)

Hoort dat???
Haha
Ja dat kan kloppen ja. :)

• MGSNK
hmmmmm, dach al.. anders was het wel errug scheef

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• HaaZ
  • Laatst online: 20-08 19:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

het is dus een atx?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ja dat is ok hoor ;)

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:56

Potatoman

koniwa

Op dinsdag 19 juni 2001 19:33 schreef HaaZie het volgende:
het is dus een atx?
Snap er niks van, maar las het ATX is moet je ff de search gebruiken, daar staat wel ergens een topic waarin staat hoe je de voeding aankrijgt zonder mobo (kwestie van twee draadjes verbinden dacht ik)

The cyclographing developer

• MGSNK
ja

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Power op een ATX voeding aanzetten gebeurt door de GROENE draad die op de voedingsstekker zit met een ZWARTE (massa of - ) te verbinden.

? weet jij wat.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Heeft iemand de layout van zo'n ATX-voedingsstekker? Ik bedoel welk voltage waarop? En wat is het nou, om te starten twee groen og een groen en een zwarte??

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

google is zo handig:

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=atx+motherboard+power+connector+

Bovenste 3, waarvan 3e met kleurtjes.

Verwijderd

hmmm..niets nuttigs aan toe te voegen

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op woensdag 20 juni 2001 10:07 schreef kyle_2000 het volgende:
hmmm..niets nuttigs aan toe te voegen
nee idd :)

Audi A8 W12 6.0

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op dinsdag 19 juni 2001 19:42 schreef PokkeNoise het volgende:
Power op een ATX voeding aanzetten gebeurt door de GROENE draad die op de voedingsstekker zit met een ZWARTE (massa of - ) te verbinden.
Op woensdag 20 juni 2001 09:42 schreef valkenier het volgende:
........ En wat is het nou, om te starten twee groen of een groen en een zwarte??
Als je ff naar de connector gekeken had was het misschien opgevallen dat er maar één GROENE draad aanwezig is op die connector.

? weet jij wat.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Op dinsdag 19 juni 2001 19:28 schreef Exirion het volgende:
ATX voeding? Die gaat alleen aan als er een mainboard op zit, of als je twee groene draden met elkaar verbindt :)
vandaar mijn verwarring, en nee ik heb niet even in mijn hardware geloerd, ook al staat de kast meestal open, ik kan er toch lastig bij, maar thanx voor de links. liever lui dan moe..
Pagina: 1