Beste draadloze headphones for films & series?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Ik zoek een?
Draadloze headphones, liefst bluetooth, over-ear en gesloten.

Wat is je budget?
liefst niet meer dan 200 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik ga hem niet gebruiken voor muziek, daar heb ik andere headphones voor. Enkel voor TV series, films, en wat spelletjes. Gaat dus altijd in combinatie met mijn pc of laptop zijn. Extra bass heb ik dus liever niet tenzij je dat uit kan zetten, ik wil voor films etc een zo neutraal en accuraat mogelijk geluid.

Meestal ga ik deze al liggend gebruiken. Ik wil dan wel over-ear maar liefst wel zo klein mogelijk. Ik heb namelijk al eens een zeer groot paar uitgetest en deze raakt het kussen waar ik tegen lig wat zeer vervelend is. Daarnaast moet deze voor minstens 2-3 uur volledig comfortabel blijven. Noise cancelling boeit mij niet echt.

Wat heb je zelf al gevonden?
op de pricewatch staat deze bovenaan: pricewatch: Sony XB950BT (Zwart)
De extra bass zegt me echter niet veel en deze lijkt een van de grootste te zijn, wat dus gaat irriteren als ik lig.

pricewatch: Sennheiser RS 180 (Grijs)
deze heb ik al eens een week uitgetest en ben ik niet content van, ik hoorde constant een hoge toon en hij zat ook niet zo comfortabel.

pricewatch: Sony MDR-1ABT (Zwart)
deze ben ik op het moment aan het uittesten. ze zitten goed, de geluidkwaliteit is goed, en ik hoor geen hoge toon. Ze steken echter net ietsje te veel naar achter (niet overdreven veel), en is boven mijn gewenst budget.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-10 20:19
Die sennheiser 180 is niet goed. Zodra je het volume opschroeft, gaat je geluidskwaliteit drastisch omlaag. MDR DS6500 is perfect voor films. Digitaal aangesloten en niet te zwaar.