After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Slider op die plek is een beetje stom idd, heb er checkboxjes van gemaakt. De volgorde kunnen wij niets aan doen, de opties in het filter staan op alfabetische volgorde.Raven schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:54:
In http://tweakers.net/categorie/326/barebones/producten/ staat het filter "Verbinding (Ethernet)" met 3 opties:
- 1Gb Ethernet
- 10Gb Ethernet
- 100Mb Ethernet
In die volgorde, een beetje rare volgordeDaarnaast heeft die slider hier niet bepaald veel nut, is het niet een beter idee om er checkboxes van te maken zoals bij veel andere filters het geval is? En dan gelijk sorteren op snelheid, iets dat nu niet is gedaan
Gelijk ook maar het filter voor "Geheugengrootte" aangepast van selectiebolletjes naar een slider, dat dát je nog geeneens was opgevallen zeg, is nota bene een van de bovenste, opengeklapte filters
Hmm, ok.
Ik was toen niet naar geheugengrootte's aan het kijken, was volgens mij specifiek op zoek naar iets netwerk-gerelateerd
Ik was toen niet naar geheugengrootte's aan het kijken, was volgens mij specifiek op zoek naar iets netwerk-gerelateerd
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde