Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Een beetje photoshop, foto's verwerken.
Matlab, solidworks
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 - 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als dat gaat: een oude laptop HDD van 500GB, randapparatuur heb ik al. (scherm, toetsenbord, muis).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik baseer me op het budgetgamesysteem uit de bbg van juli, zie onder voor meer uitleg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo goedkoop mogelijk.
Ik heb natuurlijk zelf al veel opgezocht, maar heb hier niet veel ervaring mee.
Ik heb me al gebaseerd op het budgetgamesysteem van de BBG van juli, maar aangezien er ondertussen al wat dingen veranderd zijn heb ik een paar vragen:
Alvast bedankt!
Gamen
Een beetje photoshop, foto's verwerken.
Matlab, solidworks
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 - 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als dat gaat: een oude laptop HDD van 500GB, randapparatuur heb ik al. (scherm, toetsenbord, muis).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik baseer me op het budgetgamesysteem uit de bbg van juli, zie onder voor meer uitleg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo goedkoop mogelijk.
Ik heb natuurlijk zelf al veel opgezocht, maar heb hier niet veel ervaring mee.
Ik heb me al gebaseerd op het budgetgamesysteem van de BBG van juli, maar aangezien er ondertussen al wat dingen veranderd zijn heb ik een paar vragen:
- Voeding: de Antec VPF Series 350W is ondertussen €15 duurder. Is de be quiet! System Power 7 300W een goed alternatief? Die is precies nogal populair. Ik dacht ook dat 300W ook wel genoeg zal zijn ipv 350W?
- Moederbord: MSI A78M-E45 is ondertussen ook €10 duurder en niet in stock.. Ik ken hier lang niet genoeg van om te weten wat een goed alternatief is, zodat de andere onderdelen uit de bbg er nog bij passen. Zijn er goede alternatieven? Of zou ik best wachten tot ze terug in stock is?
- Internet: kabel trekken is moeilijk, dus ik zou graag wifi gebruiken. Ik had deze gevonden: TP-Link TL-WN722N. Suggesties zijn welkom
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 75,15 | € 75,15 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus R9270-DC2OC-2GD5 | € 174,91 | € 174,91 |
| 1 | Zalman Z1 | € 30,- | € 30,- |
| 1 | TP-Link TL-WN722N | € 9,- | € 9,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 34,49 | € 34,49 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,49 | € 84,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 450,54 | |