[GF] De oprichter van Gammaflux aan het woord

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Toen Gammaflux een aantal weken geleden opgedoekt dreigde te worden, heb ik een e-mail gestuurd naar de oprichter van GammaFlux, Peter Jansson. In deze e-mail vroeg ik hem of hij meer wist over de toekomst van Gammaflux. Dit weekend heb ik een e-mail van hem teruggekregen. Aangezien deze e-mail mij zeer heeft verbaasd :?, wilde ik het jullie niet onthouden. Ik heb inmiddels ook een e-mail teruggestuurd met de vraag of hij ons op de hoogte kan houden. Hier komt de mail:

Dear Peter,

My name is Roland Smak Gregoor. I live in Rotterdam, the Netherlands. A few months ago I joined Gammaflux with my distributed computing team, the Dutch Power Cows. Since then, we are going great and are heading for the number one position in the team statistics. However, we heard that the
competition is going to end in a few days, because of a lack of funding. We also heard that dcypher.net is trying to find other companies who is will continue Gammaflax.

Since you are the person who initiated the Gammaflux research and therefor also the initiator of the competition, I can imagine that you have got more information on the status of dcypher.net and the competition in general. Do you know what the changes are that the Gammaflux competition will be
continued by another company?

Best regards,

Roland Smak Gregoor
Member of the Dutch Power Cows
Http://www.dutchpowercows.org
Http://gathering.tweakers.net/listtopics/5
(unfortunately both in Dutch)

Dear Roland,

Thank you for your mail and please foregive me for not responding
sooner.

Unfortunately I have no information to give to you since I have not been
able to communicate with the folks at dcypher.net, yet. Therefore, I do
not know anything about dcypher.net's efforts to find another company
for the GammaFlux project. I have not even heard anything about them
being in lack of funding. I am still waiting for large amounts of data
that have been produced in the project (which are quite useless for
everybody unless I analyze them as planned).

Best regards,
Peter Jansson

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Jammer... :'(

Ik heb nog 7500 wu's liggen om geflushed te worden...

Ik hoop dat het snel weer doorgaat.

Als je nog een mailtje krijgt moet je het maar ff zeggen wat hij schrijft en of het nog doorgaat

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Op dinsdag 19 juni 2001 19:31 schreef My het volgende:
Jammer... :'(

Ik hoop dat het snel weer doorgaat.

Als je nog een mailtje krijgt moet je het maar ff zeggen wat hij schrijft en of het nog doorgaat
Dat hoop ik ook en ik zal jullie op de hoogte houden. Ik vind ut alleen erg vreemd dat hij niet op de hoogte is gehouden en dat hij nog een hele hoop data moet ontvangen :? Wat zegt dat over dcypher.net :(

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

Tja ziet er dan toch niet zo goed uit voor gammaflux. Tenminste niet meer bij dcypher.net, Als ze hem niet eens laten weten dat het project is stopgezet en dat ze hem ook niet even de resultaten sturen van het werk dat gedaan is.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik vind het maar een heel vaag verhaal, lekkere communicatie, lijkt de kpn helpdesk wel :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08

Arjan404

no comments....

Misschien kunnen we Peter helpen met z'n onderzoek door zelf een Distributed Computing projectje op te zetten. Ik weet dat dit erg veel werk is, maar aangezien toch wel vrij veel mensen GammaFlux een erg leuk project vonden, is het misschien een ID.

Als er mensen zijn die dezelfde gedachtes hebben als ik, stuur dan eens een mailtje naar arjanwassens@gmx.net, kunnen we kijken wat we evt kunnen gaan doen.

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42
Op dinsdag 19 juni 2001 21:56 schreef _ArJaN_ het volgende:
Misschien kunnen we Peter helpen met z'n onderzoek door zelf een Distributed Computing projectje op te zetten. Ik weet dat dit erg veel werk is, maar aangezien toch wel vrij veel mensen GammaFlux een erg leuk project vonden, is het misschien een ID.

Als er mensen zijn die dezelfde gedachtes hebben als ik, stuur dan eens een mailtje naar arjanwassens@gmx.net, kunnen we kijken wat we evt kunnen gaan doen.
Het lijkt me heel leuk om zelf zo'n project op te zetten, maar het lijkt me inderdaad ook enorm veel werk. Ik wil best m'n computer beschikbaar stellen en er een DPC-Gamma-Flux cliënt opzetten, maar verder kan ik er niet echt mee helpen. Programmeren, testing, ik heb er niet veel kaas van gegeten. Interesse: ja. Hulp: nee.

Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als er een ander bedrijf zou opduiken (D.net? :P ) die het project eventjes zou willen voortzetten. Zij hebben ervaringen met cliënts en met distributed projects, en dan hoeven we zelf verder niet meer zo veel werk te verrichten, op het brute rekenwerk na.

• WouterG
  • Laatst online: 23:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op dinsdag 19 juni 2001 21:56 schreef _ArJaN_ het volgende:

He Arjan, nog steeds met dat plan in je hoofd? Ik word wel weer beta tester ;)

• Arjan404
  • Laatst online: 07:08

Arjan404

no comments....

Op dinsdag 19 juni 2001 22:19 schreef tha_snail het volgende:

[..]

[..]

Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als er een ander bedrijf zou opduiken (D.net? :P ) die het project eventjes zou willen voortzetten. Zij hebben ervaringen met cliënts en met distributed projects, en dan hoeven we zelf verder niet meer zo veel werk te verrichten, op het brute rekenwerk na.
Ik heb zonet eventjes op het internet rondegesurfed, maar er is al een standaard bedacht voor distributed computing clients. Wie weet...

/me gaat us serieus kijken of het niet wat kan worden

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

mag ik mijn ondertitel weer veranderen? :P
Pagina: 1