Ik heb al 2 maanden de nightly's draaien die ik dagelijks binnen krijg OTA.
Nu ben ik mogelijk geen voorbeeldgebruiker, maar de functionaliteit van de telefoon is 100%.
In het begin na de installatie van een nightly moest ik wel BT opnieuw koppelen (Moto 360, autotelefoon), maar dat hoeft nu al een tijdje niet meer.
Eerst had ik CM12.1 en die was ook prima, maar met name de camera app nu van CM13 is een verademing zo snel.
Eén issue heb ik nu wel sinds vorige week en laat dat nou net de camera app zijn:
Ik kan met de CM camera app enkel nog zwart/wit foto's maken. Heel vreemd en ik kan er (snel gekeken) ook niets op internet over vinden.
Ik had ooit al de a beter camera-app aangeschaft, die erop gezet en werkt ook prima, maar vreemd is het wel en graag wil ik toch met een volgende nightly weer in kleur foto's kunnen maken met de standaard supersnelle CM camera app. De laatste 5 a 6 nightly's echter geen verbetering. Misschien ligt het wel ergens anders aan?
Anyway: ik zou niet wachten op een stable en de laatste nightly erop zetten: Je zal niet merken dat ie nog doorontwikkeld wordt, uitgezonderd de nightly's die dagelijk OTA binnenkomen (en die je niet hoeft te installeren als je tevreden bent)