Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop aanschaffen. Budget 500 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en voor dagelijks gebruik
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Game's zoals Minecraft, H1Z1 etc.

Wat is je budget?
500 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Meestal thuis.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik zou graag een i5 laptop willen hebben met minimaal 8GB ram

Ik zou het op prijs stellen als jullie mij willen helpen, bij voorbaat dank
Groetjes

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:23
Schaamteloze knip-plak-actie uit Aanschaf budget laptop
Ik denk ook dat je je eisen moet bijstellen of de prijs die je er maximaal voor wilt neerleggen.

Alle laptops onder de € 510,- waar een i5 in zit: 3 stuks.

http://tweakers.net/categ...880pScxSc84tSFTJNlWJra2sB

Met de eis van 8 GB kun je dus 1 laptop kopen en daar het geheugen uitbreiden naar 8 GB:
pricewatch: Acer Extensa 2510-5993

Heb je wel een Qwertz toetsenbord (Belgisch of Frans geloof ik ipv Qwerty.)

[ Voor 16% gewijzigd door White Feather op 18-10-2015 08:47 . Reden: Verwijzing naar copy-paste topic/aanvulling mogelijke laptops ]