RMA videokaart asus gtx 780

Pagina: 1
Acties:

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12-2025
Hey mensen, ik heb mijn PC terug van de computerzaak waar ik goed bevriend mee ben en volgens hun is mijn videokaart niet goed. Ik heb mijn hele PC vernieuwd om het probleem (crashes) te verhelpen maar blijkbaar is het dus toch de videokaart, ik kreeg ook onder andere deze error: http://goo.gl/BTceGB

Nou moet die videokaart dus voor RMA naar ASUS, maar ik heb hier nul ervaring mee. Als ik het serie nummer in vul hier: https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/pickup.aspx?country=nl

dan krijg ik: "Sorry, dit specifieke product kan niet worden verwerkt via de website. We adviseren u contact op te nemen met uw punt van aankoop voor de garantieafhandeling."

Nou heb ik dus die videokaart 2e hands gekocht, en er staat garantie op tot 04-09-2017. Alleen op het factuur en garantiebewijs staat niet mijn eigen naam dus aangezien iemand anders hem oorspronkelijk had gekocht. Dit maakt verder niet uit toch?

De videokaart is gekocht bij Azerty, heeft iemand ervaring daar mee, qua RMA afhandelen? En hoe werkt het precies met die RMA aanvragen enzo (enige optie is blijkbaar bij Azerty regelen aangezien hij op de asus website niet wil) ? Ben nogal bang dat ik hem straks op stuur oid. en dat de oorspronkelijke koper wiens naam op de factuur staat een nieuwe toegestuurd krijgt ipv. ik zelf. :X

• Larkinzzz
Ik lees net ook dat er staat "Wanneer er na een half uur geen defect is gevonden, nemen we contact op met u om te bespreken wat de vervolgstappen (en kosten) zijn" op de Azerty website. Wat heb ik daar nou weer aan? Soms werkt hij de hele dag zonder problemen en soms crash hij om de 10 minuten.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Larkinzzz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:29:
Hey mensen, ik heb mijn PC terug van de computerzaak waar ik goed bevriend mee ben en volgens hun is mijn videokaart niet goed. Ik heb mijn hele PC vernieuwd om het probleem (crashes) te verhelpen maar blijkbaar is het dus toch de videokaart, ik kreeg ook onder andere deze error: http://goo.gl/BTceGB
Met hele pc neem ik aan dat je alles hebt vervangen, dus ook voeding en geheugen etc?

Edit:
Heb je al eens oudere drivers geprobeert? Indien niet dan kan ik je aanraden een oudere versie te pakken en tussen door je drivers te deinstaleren met DDU in veilige modus. Gebeurt het laatste jaar wel vaker dat mensen onstabiele Nvidia drivers hebben, een oudere versie lost dat soms op.

[ Voor 17% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 17-10-2015 17:38 ]

• Larkinzzz
Sp3ci3s8472 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:36:
[...]

Met hele pc neem ik aan dat je alles hebt vervangen, dus ook voeding en geheugen etc?

Edit:
Heb je al eens oudere drivers geprobeert? Indien niet dan kan ik je aanraden een oudere versie te pakken en tussen door je drivers te deinstaleren met DDU in veilige modus. Gebeurt het laatste jaar wel vaker dat mensen onstabiele Nvidia drivers hebben, een oudere versie lost dat soms op.
Alles behalve de behuizing is gloedniew. Ik ben al weken bezig geweest met het fixen van die crashes. DDU heb ik al meerdere malen gedaan blablabla. Niks verhelpt het probleem. Had hem deze week voor de 2e keer laten checken bij een goed computerzaak en hun conclusie was dat het 100% aan de videokaart ligt en deze voor RMA opgestuurd moet worden.