[iPhone 6] Photostream werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hallo Appleboys :)

Ik probeer als Androidgebruiker iemand te helpen met z'n iPhone, maar kom er niet helemaal uit. Hoop dat jullie ons een handje kunnen helpen!

Probleem in het kort: Photostream werkt niet. Hij heeft foto's op z'n PC in het "Mijn Photostream" mapje. Deze verschijnen niet op z'n iPhone. Andersom werkt het ook niet; de foto's op z'n telefoon verschijnen niet in de "Mijn Photostream" map. Niets wordt dus met elkaar gesynct.

Ik heb een handvol 'guides' gevolgd die trachten een sync te forceren, maar niets lijkt te werken. Vaak gaat het hierbij om het aan en uit zetten van iCloud en Photostream, zowel op de iPhone zelf als op de PC middels het iCloud tooltje. Ook heb ik geprobeerd op eigen initiatief een nieuwe map op de PC aan te maken en die handmatig als 'nieuwe' "Mijn Photostream" map. Ook een aantal keer compleet uit- en ingelogd met het iCloud-account, zowel op de iPhone als op de PC. Tot nu toe heeft niets geholpen.

Heeft iemand nog tips hoe ik die Photostream kan laten vloeien? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:02
Eerst de meest simpele dingen.

Wifi staat aan?
Zelfde icloud account?
Camera en foto app afsluiten?
Reboot iPhone en pc?
Fotostream opnieuw instellen via icloud.com?

[ Voor 15% gewijzigd door Wouter36 op 17-10-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Windows 7, probeer eens een gedeelde Fotostream aan te maken, kans aanwezig dat die wel synced. Heb het al eerder bij iemand gehad, alles geprobeerd en geen effect, gedeelde Fotostream gemaakt en die gedeeld met eigen account et Viola werken

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.