Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
15 seconden googlen
http://www.canaldigitaal.nl/ci-module/
http://www.canaldigitaal.nl/ci-module/
Ziggo gebruikt Irdeto dacht ik, of dat klopt google je zelf maar voorMediaguard CI module
CanalDigitaal gebruikt de Mediaguard coderingstechniek om zenders gecodeerd door te geven. Dit betekent dat je ook een Mediaguard CI module nodig hebt, of in ieder geval een CI module die het Mediaguard signaal aankan. Vroeger gebruikte CanalDigitaal ook wel Irdeto als codering, maar deze techniek is verouderd en wordt steeds verder uitgefaseerd.
Hangt af in welk gebied de TS woont in het oude Ziggo gebied gebruiken ze Irdeto in het oude UPC gebied nagravisionnooberke schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:53:
Ziggo gebruikt Irdeto dacht ik, of dat klopt google je zelf maar voor
[ Voor 30% gewijzigd door lSltAlKeR op 17-10-2015 17:20 ]
Speedtouch freak
Als we dan toch de wijsneus gaan spelen: Gebruikt Canal Digital CI+ óf gewoon CI ?lSltAlKeR schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:18:
[...]
[...]
Hangt af in welk gebied de TS woont in het oude Ziggo gebied gebruiken ze Irdeto in het oude UPC gebied nagravision Wijsneus
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Beide zou moeten werken.wimmel_1 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:20:
[...]
Als we dan toch de wijsneus gaan spelen: Gebruikt Canal Digital CI+ óf gewoon CI ?
Speedtouch freak
Misschien dat je nog ergens aan een "oude" Duitse "AlphaCrypt" CI module kunt komen, de huidige CI+ (1.3 / 1.4) modules

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja idd. OP het Ziggo netwerk waar beperkingen zijn gelegd niet maar andersom wat de TS bedoeld op het CanalDigital Systeem moet het toch niet uitmaken?wimmel_1 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:29:
[...]
Misschien dat je nog ergens aan een "oude" Duitse "AlphaCrypt" CI module kunt komen, de huidige CI+ (1.3 / 1.4) modules
Speedtouch freak
Ik heb het nog eens opgezocht en zelfs wikipedia zegt dat het zou moeten werken.... dus ik ga er vanuit.wimmel_1 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:29:
[...]
CI+ (also known as CI Plus or Common Interface Plus) is a specification that extends the original DVB Common Interface standard (DVB-CI, v1). The main addition introduced by CI+ is a form of copy protection between a CI+ conditional-access module (referenced by the spec as CICAM, while CI+ CAM seems to be a more precise abbreviation) and the television receiver (Host). CI+ is backward compatible with DVB-CIv1. Old television receivers, which have CIv1 CI-slot, can be used with CI+ CAM and vice versa, but for viewing only those of TV programs which are not marked as CI+ protected.
Speedtouch freak
Pagina: 1