De schippers van de Kameleon spel gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahlvb
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:26

Noahlvb

Wat?.. TECH? Waar!!!

Topicstarter
beste Mede-Tweakers,

Misschien kennen sommige van jullie het nog wel. Het spel De schippers van de Kameleon. Dit spel wordt door calve en tmobile gemaakt. Ik heb het vroeger erg veel gespeeld met mijn vader. Nu zou ik het leuk lijken om dit weer een keer te herbeleven. Echter is het nergens meer te vinden en slechts en paar torrents die niemand meer seed.

Nu vroeg ik me af of iemand toevallig dit spel nog tussen zijn oude collectie cd's heeft zitten en dat met mij en de rest van de Tweakers wil delen?

Noah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoals je het nu vraagt, vraag je om illegale software en dat is op GoT niet toegestaan.
Wat je wel kunt doen is een oproepje in http://tweakers.net/aanbod/ plaatsen. Prijs uiteraard notk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahlvb

Noahlvb

Wat?.. TECH? Waar!!!

Topicstarter
Ja ik had daar helemaal niet over na gedacht. Goed punt. Ik zal het even op V&A zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:50
Dat was zo'n mini cd als ik het goed herinner O+

EDIT:
Nu ik er over na denk, volgens mij was het gebaseerd op grachtenracer van Davilex

[ Voor 48% gewijzigd door nooberke op 17-10-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahlvb

Noahlvb

Wat?.. TECH? Waar!!!

Topicstarter
Klopt noobreke, Het is gebaseerd op grachtenracer. Echt geweldig. Ik heb nog even hard gezocht en het blijkt nu dat het in en doos spellen zit die ik aan mijn neefje heb gegeven dus ik heb hem gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenneloth
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 13:19
Dat spel was geniaal! Al die oude Davilex games geniaal. A2 Racer + bier = plezier voor de hele familie! :P
Pagina: 1