Toon posts:

Wie kan mij dit uitleggen: 1 vcpu / vm

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers members,

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen.
Ik heb wat op Google gezocht maar ik kwam er niet helemaal uit.

Wie kan mij uitleggen wat 1 vcpu / vm (Virtual cpu / Virtual Machine) precies betekent.

Hoe weet ik nou hoeveel GHz deze processor heeft of werkt dit compleet anders? en hoe zwaar kan de website zijn voordat je moet upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar los van het feit dat je echt behoorlijk op de verkeerde plek zit (we praten hier over webdevelopment, zoals ook in onze stickies bovenaan de topiclijst staat) vraag je wel echt dingen die gewoon op de eerste hits op Google uitgelegd worden:
[google=virtual cpu]
[google=virtual machine]

Processorkracht staat bij virtuele processors net zo hard los van het aantal processors als bij fysieke processors. Ik neem aan dat je ergens een aanbod hebt gezien en je dat aanbod niet snapt? Ga in dat geval gewoon even babbelen met de mensen die dat aanbod hebben. Je vraag heeft op dit moment totaal geen zin.

Als je alsnog met vragen zit die je écht niet kan oplossen, open dan gerust een topic in Internetproviders en Hosting als je vragen hebt over diensten die virtualisatie aanbieden of in Windows Clients of Non-Windows Operating Systems als je zelf met virtualisatiesoftware aan de gang bent. Maar in beide gevallen geldt: lees éérst De Quickstart eens door.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.