Hallo.
Ik heb zelf een computer samengesteld
en ik vraag me af of jullie misschien foutje of dingen die beter kunnen zien
Hier is een link en de specs:
gallery: Tijn!
----------------------------------------
Intel Core i5-4460 Boxed
Processor pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
--------------------------------------------------------------------------------
ASRock B85M Pro4
Moederboord pricewatch: ASRock B85M Pro4
--------------------------------------------------------------------------------
Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro
Videokaart pricewatch: Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro
BitFenix Comrade Window Zwart
Behuizingen pricewatch: BitFenix Comrade Window Zwart
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Intern geheugen pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Antec VPF Series 450W
Voeding pricewatch: Antec VPF Series 450W
Samsung 850 EVO 250GB
SSD pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Samen kost het inclusief verzend kosten ongeveer $700 euro.
Om niet te duur uit te komen maar toch een goede computer te krijgen heb ik bezuinigd op de kast, en een beetje op de voeding.
Ik weet niet of ik zo uitkom met de Watt die mijn voeding geeft als mijn computer harder moet werken aangezien ik een AMD videokaart heb.
Ook om een 700 euro pc te krijgen heb ik geen accessoire en beeldscherm meegerekend aangezien ik die nog heb, later ben ik nog wel van plan om nog een harde schijf bij te kopen.
De computer zal bedoeld zijn voor vooral gaming met games zoals
Ark: survival evolved
Battlefield 4
League of Legends, Smite
etc.
Ik heb deze onderdelen gekozen omdat ze ook zonder overclocken heel goed zou moeten presteren
bij de games die ik daarnet heb opgenoemd, het valt net goed in mijn Budget en met de ssd zal mijn computer hopelijk zo snel opstarten dat de stand-by knop niet meer nodig is.
Weten jullie misschien of alle onderdelen bij elkaar passen?
Heb je opmerkingen die nuttig zijn? dan hoor ik het graag.
Bedankt
groetjes Tijn!
Ik heb zelf een computer samengesteld
en ik vraag me af of jullie misschien foutje of dingen die beter kunnen zien
Hier is een link en de specs:
gallery: Tijn!
----------------------------------------
Intel Core i5-4460 Boxed
Processor pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
ASRock B85M Pro4
Moederboord pricewatch: ASRock B85M Pro4
Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro
Videokaart pricewatch: Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro
BitFenix Comrade Window Zwart
Behuizingen pricewatch: BitFenix Comrade Window Zwart
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Intern geheugen pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Antec VPF Series 450W
Voeding pricewatch: Antec VPF Series 450W
Samsung 850 EVO 250GB
SSD pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Samen kost het inclusief verzend kosten ongeveer $700 euro.
Om niet te duur uit te komen maar toch een goede computer te krijgen heb ik bezuinigd op de kast, en een beetje op de voeding.
Ik weet niet of ik zo uitkom met de Watt die mijn voeding geeft als mijn computer harder moet werken aangezien ik een AMD videokaart heb.
Ook om een 700 euro pc te krijgen heb ik geen accessoire en beeldscherm meegerekend aangezien ik die nog heb, later ben ik nog wel van plan om nog een harde schijf bij te kopen.
De computer zal bedoeld zijn voor vooral gaming met games zoals
Ark: survival evolved
Battlefield 4
League of Legends, Smite
etc.
Ik heb deze onderdelen gekozen omdat ze ook zonder overclocken heel goed zou moeten presteren
bij de games die ik daarnet heb opgenoemd, het valt net goed in mijn Budget en met de ssd zal mijn computer hopelijk zo snel opstarten dat de stand-by knop niet meer nodig is.
Weten jullie misschien of alle onderdelen bij elkaar passen?
Heb je opmerkingen die nuttig zijn? dan hoor ik het graag.
Bedankt
groetjes Tijn!
[ Voor 8% gewijzigd door Tijn! op 16-10-2015 23:23 . Reden: Mensen die dit niet genoeg informatie vinden. ]