Windows 7 opnieuw installeren en upgraden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:43
Ik zou graag mijn laptop (dell inspiron) helemaal opschonen en de nieuwe versie van alle software erop zetten.

Nu dacht ik om het volgende te doen:
windows 7 opnieuw installeren, vervolgens updaten naar windows 10 en dan vervolgens alle software weer downloaden.

Nu kan mijn laptop geen herselschijf of iets vinden op mijn laptop.

Nu zat ik te denken dat het ook zo kan:
updaten naar windows 10, dan clean re-instal en dan de software erop.

Iemand die mij kan aanraden hoe het te doen. En in het geval van eerst windows 7 opnieuw installeren, hoe ik dit nu doe, aangezien het niet meer met de built in functie lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Gewoon updaten naar Windows 10 en eenmaal Windows 10 is geactiveerd kan je heel eenvoudig via instellingen => bijwerken en beveiliging => systeemherstel een verse installatie van Windows 10 erop zetten zonder te moeten prutsen met CDs/DVDs, keys, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
Death1ord schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:59:
Gewoon updaten naar Windows 10 en eenmaal Windows 10 is geactiveerd kan je heel eenvoudig via instellingen => bijwerken en beveiliging => systeemherstel een verse installatie van Windows 10 erop zetten zonder te moeten prutsen met CDs/DVDs, keys, etc...
Bedankt, inmiddels werkt alles weer perfect!

Dan heb ik nog een klein vraagje. Ik wil graag op mijn gewone pc hetzelfde doen (win10 staat er al op), echter er is 1 programma dat ik graag wil behouden. Het gaat om Photoshop CS4 of CS5. Echter ik heb er geen productkey meer van. Is dit mogelijk, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16

BaRF

bijna kerst

pyro-tukker schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:06:
[...]

Bedankt, inmiddels werkt alles weer perfect!

Dan heb ik nog een klein vraagje. Ik wil graag op mijn gewone pc hetzelfde doen (win10 staat er al op), echter er is 1 programma dat ik graag wil behouden. Het gaat om Photoshop CS4 of CS5. Echter ik heb er geen productkey meer van. Is dit mogelijk, of...?
Inloggen bij adobe om je key te zien :>

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
BaRF schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Inloggen bij adobe om je key te zien :>
Key heb ik destijds niet gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
Ik heb nu een gerelateerd vraagje.

Ik heb ook nog een tablet (asus t100). Hier staat windows 10 op.

Eigenlijk wil ik hier hetzelfde doen: alles opnieuw installeren. Er staan echter ook allemaal asus programma's op. Daarnaast is het een tablet en een toetsenbord met opslagruimte. Veranderd er wat aan mijn tablet/laptop als ik een windows reset doe?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
pyro-tukker schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:41:
Ik heb nu een gerelateerd vraagje.

Ik heb ook nog een tablet (asus t100). Hier staat windows 10 op.

Eigenlijk wil ik hier hetzelfde doen: alles opnieuw installeren. Er staan echter ook allemaal asus programma's op. Daarnaast is het een tablet en een toetsenbord met opslagruimte. Veranderd er wat aan mijn tablet/laptop als ik een windows reset doe?

Alvast bedankt voor de hulp.
Als het allemaal niet zo heel duidelijk is zou ik de procedure volgen die Asus geeft bij de tablet om zo geen problemen te krijgen achteraf.

Kijk ook eens op de Asus website of dat de drivers/programma's niet gewoon allemaal daar staan zodat je dus achteraf alles weer werkend zou kunnen krijgen.
Pagina: 1