Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, daarnaast ook wel Photoshop/illustrator/indesign, en een beetje 3D (maya).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, geluid en muis heb ik al, enkel nog een deftig keyboard heb ik nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel nog steeds tussen een i5 of een i7 voor Photoshop werk. Ook weet ik niet goed welke videokaart ik nodig zal hebben, mijn bedoeling is om hier toch wel 3-4 jaar mee verder te kunnen om de nieuwste games te spelen (Fallout4, deus ex..). Ik was aan het denken aan de MSI GTX980 GAMING 4G, maar die is wel vrij prijzig, weet alleen niet of iets minder voldoende gaat zijn in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zie boven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt me niet zoveel uit, gewoon een mooie onopvallende case. Toch liefst een sd-card reader en front usb poorten.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag enkele voorstellen, ik heb de IT scene niet echt meer gevolgd de voorbije 10 jaar. Ik heb alvast een systeempje samen gesteld, moederbord heb ik geen idee van.
Alvast bedankt!
Vooral gamen, daarnaast ook wel Photoshop/illustrator/indesign, en een beetje 3D (maya).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, geluid en muis heb ik al, enkel nog een deftig keyboard heb ik nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel nog steeds tussen een i5 of een i7 voor Photoshop werk. Ook weet ik niet goed welke videokaart ik nodig zal hebben, mijn bedoeling is om hier toch wel 3-4 jaar mee verder te kunnen om de nieuwste games te spelen (Fallout4, deus ex..). Ik was aan het denken aan de MSI GTX980 GAMING 4G, maar die is wel vrij prijzig, weet alleen niet of iets minder voldoende gaat zijn in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zie boven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt me niet zoveel uit, gewoon een mooie onopvallende case. Toch liefst een sd-card reader en front usb poorten.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag enkele voorstellen, ik heb de IT scene niet echt meer gevolgd de voorbije 10 jaar. Ik heb alvast een systeempje samen gesteld, moederbord heb ik geen idee van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,50 | € 229,50 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M7 | € 209,95 | € 209,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 358,- | € 358,- |
| 1 | WD Green HDD, 2TB | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 83,88 | € 83,88 |
| 1 | Steelseries 6Gv2 (Azerty BE) | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,49 | € 84,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.295,76 | |
Alvast bedankt!