Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forum,

Ik heb de volgende vraag: Ik ben in het bezit van een Note 5 een geweldig toestel.Dit toestel heb ik gekocht in het buitenland alles werkt naar behoren behalve de 4G frequentie.
Zelf heb ik een abonnement van Kpn dat werkt op 800 mhz terwijl de telefoon, 700,850,900,1800,1900,2100,2600 mhz ondersteund op 4G, Terwijl ik geen 4G kan ontvangen

Hebben jullie een idee of er een programma/oplossing is om toch 4G te kunnen ontvangen op deze
super telefoon?

Remco

p.s:Ik weet niet of ik in de goede topic sta

Verwijderd

De N920i heeft ook 800mhz maar dan op een andere band. Ik dacht 19, waar ze in Nederland band 20 gebruiken. Dat wil volgens mij zeggen dat je landelijk geen 4g hebt met KPN (alleen in de grote steden en op bepaalde plekken). Alleen met T-Mobile die hun 4G netwerk op de 1800 mhz heeft. Er is/was een heel discussie gaande in het Note 5 topic. Kijk daar maar eens.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoi David inderdaad zit alleen T-mobile op op de 1800 mhz dus misschien een optie om naar t-mobile
te gaan....
Bedankt in ieder geval voor je reactie en je tip ik ga eens kijken in de Note 5 topic

Remco