Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Momenteel ben ik veel overuren aan het maken op het werk. Op zich geen probleem maar ik wil graag voor mezelf bijhouden hoeveel uren ik overwerk zodat ik dat met een gerust gemoed weer kan opnemen.

De meeste apps die je tegenkomt zijn apps voor ZZP'ers waarbij ze verschillende projecten in kunnen bijhouden. Op zich prima echter wil ik een app die:

Inklokken en uitklokken
gewerkte dagen en uren naar verschillende formaten kan doorsturen
correcties toevoegen op de dag zelf maar ook correcties toevoegen als je een dag vergeten bent in te klokken of uitklokken (bijv mobiel vergeten)
Belangrijk: heel snel inzicht geeft hoeveel overwerk uren je opbouwt. (40 urige werkweek bv)

Gebruik momenteel hourstracker.
Ik vind het moeilijk zoeken online naar een goede app.

Kan alles behalve snel aangeven hoeveel overwerk uren je opbouwt.

Iemand andere opties?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:56
Misschien is de app hours keeper iets voor jou? Is wel Engelstalig, maar ik gebruik hem zelf als zzp er ook. Hier kun je relatief makkelijk inklokken en uren overzichten bijhouden. Eventueel met toelichting van de werkzaamheden.

Al met al vind ik het een fijne app

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:09

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Is Toggl misschien iets voor je?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Dank heren maar geen van beiden hebben de optie om heel snel overuren te zien die je opgebouwd hebt. Dat is voor mij de belangrijkste optie die aanwezig moet zijn.

Dat moet toch te vinden zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door dread op 17-10-2015 12:54 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Gebruik zelf time tracker al weer een jaar of drie.

Kun je je totaal aantal uren in zien per week maand jaar of alles. Wat jij wilt. En Is simpel later je uren aan te passen als je iets vergeten bent.

Alleen sinds ios 9 crasht hij bij handmatig invoeren. Maar ze zijn bezig met een fix.

Is zelfs een pc versie van waarnaar je je Phone data toe kunt sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 17-10-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Die klinkt goed! Heb je een link van de app? Kan hem niet vinden in de app store en online is time tracker zo algemeen :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gewoon een agenda, kan ook in je iphone, gebruik een standaardzinnetje waar je op kan zoeken zodat je makkelijk een overzichtje krijgt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
Tyme wellicht wat? http://tyme-app.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-06 20:27
Wat dacht je van https://www.hourstimetracking.com/? Momenteel tijdelijk gratis. Heb het tijdje gebruikt en vond hem prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Thx all voor de suggesties.

Na testen van een aantal apps toch de beslissing genomen om Hours tracker te blijven gebruiken. (wel geupgrade naar pro versie)

Toggle ga ik wel gebruiken voor het tracken van uren van externen :) Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
OfficeTime, je hoeft de projecten feature niet te gebruiken en by default werkt ie gewoon met start/stop.
Pagina: 1