Momenteel ben ik veel overuren aan het maken op het werk. Op zich geen probleem maar ik wil graag voor mezelf bijhouden hoeveel uren ik overwerk zodat ik dat met een gerust gemoed weer kan opnemen.
De meeste apps die je tegenkomt zijn apps voor ZZP'ers waarbij ze verschillende projecten in kunnen bijhouden. Op zich prima echter wil ik een app die:
Inklokken en uitklokken
gewerkte dagen en uren naar verschillende formaten kan doorsturen
correcties toevoegen op de dag zelf maar ook correcties toevoegen als je een dag vergeten bent in te klokken of uitklokken (bijv mobiel vergeten)
Belangrijk: heel snel inzicht geeft hoeveel overwerk uren je opbouwt. (40 urige werkweek bv)
Gebruik momenteel hourstracker.
Ik vind het moeilijk zoeken online naar een goede app.
Kan alles behalve snel aangeven hoeveel overwerk uren je opbouwt.
Iemand andere opties?
De meeste apps die je tegenkomt zijn apps voor ZZP'ers waarbij ze verschillende projecten in kunnen bijhouden. Op zich prima echter wil ik een app die:
Inklokken en uitklokken
gewerkte dagen en uren naar verschillende formaten kan doorsturen
correcties toevoegen op de dag zelf maar ook correcties toevoegen als je een dag vergeten bent in te klokken of uitklokken (bijv mobiel vergeten)
Belangrijk: heel snel inzicht geeft hoeveel overwerk uren je opbouwt. (40 urige werkweek bv)
Gebruik momenteel hourstracker.
Ik vind het moeilijk zoeken online naar een goede app.
Kan alles behalve snel aangeven hoeveel overwerk uren je opbouwt.
Iemand andere opties?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.