Op dinsdag 19 juni 2001 22:44 schreef Mustapha het volgende:
maar nu terug op mijn vraag, werkt die progje om hem stil te krijgen hier ook

, we weten nu wel dat het een lekkere schijfje is

Dat werkt heel erg goed... Ik heb zelf accoustic management aanstaan op mijn dtla307045 (75GXP), en ik hoor 'm
echt niet meer... Ik moet dus ook best wel vaak op m'n hd-lampje kijken of hij nu wat doet of niet. Of dan ben ik iets groots aan het downen, en opeens gaat IE het naar de juiste partitie kopieren. Dan gaat alles opeens een beetje sluggish, en hoe vaak ik al niet heb gehad dat je je dan echt ff afvraagt wat er met je compu aan de hand is... normaal gesproken hoor je die schijf wel ratelen en dan onbewust leg je meteen de connectie
Verder denk ik dat de 60GXP en de 75GXP wel even veel geluid maken (verschillen maar weinig op plattersize na). Dus dit verhaal gaat ook wel op voor de 60GXP denk ik.
Ik zit trouwes toch nog wel es een beetje te twijfelen of ik deze hd niet moet verkopen en een 60GXP kopen... Ik heb namelijk toch best wel veel shit op m'n hd staan die ik eigenlijk echt niet kwijt kan

Hij bevalt me opzich prima en hij doet het al maanden perfect, maar je bent toch altijd nog wat huiverig voor crashes...