Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor gamen en gopro filmpjes editen

Pagina: 1
Acties:

• darwin010
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-10-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik ga de laptop gebruiken om wat games mee te spelen (bf hardline) en gopro filmpjes (1080 60 fps) beetje knippen, plakken en een muziekje der onder zetten. Hij moet ook mee opreis. Dus denk 15 ia 17 inch.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget denk zo'n 800 tot 1500 euro. Iets meer of minder mag ook.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Zo als ik al zei voor opreis maar ook voor thuis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Alles behalve apple.

• darwin010
Was zelf naar deze aan het kijken.

pricewatch: MSI Gaming Series GE62 6QD-006NL

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:19

Dennis de Vries

Redacteur
Heb je de review van Tweakers wel gezien? reviews: MSI GE62-2QC: papieren tijger

Hij krijgt slechts een 5/10. Voor dat geld zou ik een andere laptop kiezen.

Kun je trouwens wat meer uitleg geven bij de vraag 'van plan veel mee te nemen'? 'Op reis en thuis' kan natuurlijk verschillen voor iedereen: Misschien neem jij 'm soms mee in de trein, maar voor anderen zal het betekenen dat ze de laptop élke dag constant meezeulen in een rugtas.

Mocht dat voor jou ook gelden, dan denk ik dat 17" wellicht te groot is.

Anderzijds stuitte ik zojuist op deze MSI laptop die alsnog 17" is, maar wel iets lichter en dunner is dan de meeste andere laptops van dat voormaat.

Overigens komen zeer binnenkort de nieuwe Skylake-laptops uit, dus ik denk dat het zonde is om nu al een nieuwe ultrabook aan te schaffen.

• darwin010
Thanks voor je reactie.

Op reis bij mij is in mijn rugzak en verder op me hotel kamer laten liggen. Verder reis ik met de auto/vliegtuig. Dus hoef hem niet veel in me handen mee te zuilen. Is meer voor als ik op mijn locatie ben en niet onder weg daar naartoe.

Had de review nog niet gezien.
Ik ga even google op die skylake laptop. Ken het helemaal niet.

• darwin010
Zijn er nou al laptops uit me skylake?? Ik snap er niks van.

• darwin010
Heeft deze een skylake??
MSI GE72 6QF-005
Pagina: 1