Chrome err_connection_reset bij rdio.com

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Elke keer als ik rdio.com probeer te bezoeken, krijg ik ERR_CONECTION_RESET (en de pagina is gewoon onbereikbaar via Edge). Hetzelfde gebeurd ook op mijn laptop, welke opdezelfde router zit, maar met wireless. Beide gebruiken windows 10 64 bit. Andere sites zijn wel gewoon te bezoeken. Via CMD ping werkt het wel gewoon. Ik heb al de netwerk adapter bijgewerkt, via een proxy geprobeerd (welk bij een leek te werken, maar waar de pagina nooit verder kwam dan een blauwe achtergrond), de firmware van de router (Netgear N300/WNR2200) bijgewerkt en natuurlijk zowel de computer als router van de stroom afgehaald en daarna weer opgestart. Ik gebruik de Comodo Firewall, en heb hiervan Firewall en Virus-scope uitgeschakeld, zonder effect. De provider is Surfnet, want ik zit in een studentencomplex.
Ik hoop dat een van jullie een oplossing weet hiervoor.

Mocht dit het foute forum hiervoor zijn, dan bied ik mijn excuses aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:12
Hallo,

Dit is volgens mij inderdaad het verkeerde forum. Bij mij laad de website ook niet.
Waarschijnlijk is het een probleem aan hun kant. Misschien is de webserver aan het haperen.

Update: Ik heb even mijn VPN aangeslingerd naar een andere locatie waar Telfort (KPN) wordt gebruikt. Daar is de website wel gewoon beschikbaar.
Bij Ziggo is die ook onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Daar was ik al bang voor, in welk forum had het dan gemoeten?

Ik had via sites zoals isitup.org gecheckt of de site niet gewoon compleet plat lag, en zij gaven aan dat het werkte. Maar ik ben dus niet de enige en het lijkt afhankelijk te zijn van de provider. Daar kan ik niet echt veel aan doen, helaas.

Edit: Ik heb ook de windows 10 app op de desktop en de app op mijn telefoon (android) via de wifi geprobeerd, en zij krijgen ook geen verbinding. Ook werkt de app niet via de mobiele data van mijn mobiel, maar dat kan ook komen doordat de kwaliteit van de verbinding hier niet geweldig is.

Edit 2: Ik heb een workaround gevonden. Ik gebruikte eerst de Hola-adon als VPN om verbinding te maken, maar die ververste om de zoveel seconden de pagina, wat erg irritant was. In een poging dat op te lossen kwam ik erachter dat Hola mogelijk jouw bandbreedte verkoopt aan wat louche figuren. Ik ben vervolgens overgestapt naar Zenmate, wat wel goed werkt. Helaas is de optie om alleen op een bepaald tabblad de VPN in the schakelen een premium-optie, die ik maar 7 dagen gratis krijg. Ik zoek nog verder naar een andere add-on die dat onbeperkt geeft.

[ Voor 63% gewijzigd door 13remon op 16-10-2015 16:33 ]