Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Transmission zet torrent steeds terug naar 99,99%

Pagina: 1
Acties:

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Hallo,

Ik ben een arcade/classic gamer en heb gebruik dan ook mame ommijn hobby te beoefenen. Nu heb ik de laatste versie van mame roms binnen gehaald op 100% echter na een uurtje ongeveer valt de tracker steeds weer terug naar 99,99% (dus incompleet) en stopt. Ik start hem dan weer handmatig maar na enige tijd valt hij dan weer terug.

Als ik het controleer dan is hij na 100% idd compleet dus hoe kan het dat hij dan weer naar 99% terug valt? Kent iemand dit probleem?

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 17:11
Over torrents praten is niet toegestaan.

Mijn Cardmarket-profiel

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Dit is een legale torrent anders noemde ik het niet. Deze tracker is daar zelf heel streng in en laat niets toe waar bedrijven nog geld mee verdienen .... Gaat me trouwens ook niet om deze torrent specifiek maar de techniek erachter want dat is mijn probleem. Heb ook eerst gezocht of er over torrent clients werd gepraat hier en ik zag in het forum meerdere topics dus daarom heb ik mijn vraag ook geplaatst.

Als het niet mag, ook goed dan mag hij gesloten worden.

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 09:39
Als ik het mij goed herinner zit er in een oudere versie van transmission (jaren oud) een bug dit dit veroorzaakt. Op mijn Ubuntu installatie werd anderhalf jaar geleden standaard een oude versie van transmission geïnstalleerd. Met die bug dus.

Misschien kan je eens kijken of je een recente versie draait.