Zelfs mijn Plex40 leest em niet, waar de brakke Techmedia 36X in een ander systeem em wel leest...
Iemand die weet wat dat kan zijn?
Iemand die weet wat dat kan zijn?
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Verwijderd
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
Ik heb nog liever Nashua... heb ik nog niet 1 van stukgebrand door een schrijffout van de fikker. Van Arita wel... (al waren dat ook maar 2 van de 40...)Op woensdag 20 juni 2001 08:10 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Sony en Philips cd'tjes
Ik heb er totaal geen problemen met die 80min aritas. de laatste tijd toch wel heel wat spindles gebrand. Ik had ze gehaald op de zwarte markt en nog geen 1 cdtje mis gegaan.Op woensdag 20 juni 2001 01:23 schreef SunStorm het volgende:
Ja, ik ben er ook niet echt over te spreken, over de 80min versie trouwens ook niet. Heb heel wat van die dingen verknald, terwijl ik dat met andere merken nooit heb.
Verwijderd
Nou, gefeliciteerd, dan ben jij toch één van de weinige die ik ken die er geen problemen mee heeft...Op woensdag 20 juni 2001 11:33 schreef sjuk het volgende:
Ik heb er totaal geen problemen met die 80min aritas. de laatste tijd toch wel heel wat spindles gebrand. Ik had ze gehaald op de zwarte markt en nog geen 1 cdtje mis gegaan.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Verwijderd
Dat is nu juist vreemd:Op woensdag 20 juni 2001 12:41 schreef scorpionv het volgende:
Op die 90 minuten CD's worden de tracks toch dichter bij elkaar geschreven? Zo kan de extra data er ook op. Misschien doen de oudere CD-ROMs daar wat moeilijk over, omdat ze daar niet op gebouwd zijn.
Verwijderd
Halfhoge doosjes? Als je die bij Mycom bedoelt dan zijn dat onbedrukte Nashua's, geen Arita's.Op woensdag 20 juni 2001 13:13 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Over de 80min Arita in die halfhoge doosjes ben ik wel te spreken.
| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5
Verwijderd