Toon posts:

Samsung ue48ju7000 bij plasmavisie.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb gisteren via de webshop van plasmavisie.nl de Samsung ue48ju7000 gekocht. Op t oog mooie tv en mooie prijs. Vandaag al binnen! Ik pak hem net uit, maar kom er achter dat er geen schroeven bij zitten om de voet te monteren op de tv. Is dat gangbaar bij Samsung? Ook merk ik dat de voet achterop heeft staan bij 55'' te horen itt 48''. Kan t zijn dat die voeten bij beide grootte modellen horen? Ik krijg een vibe dat er iets niet lekker zit maar kan ook zijn dat t zo hoort... jullie ervaring hier mee?

Thx!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01 20:37
Zou contact opnemen met de site. Het is echt niet gangbaar dat er geen schroeven bij zitten.

Is ie misschien al eerder opengemaakt, zie je daarvan de sporen nog?

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01 15:36
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:28:
hoi,

Ik heb gisteren via de webshop van plasmavisie.nl de Samsung ue48ju7000 gekocht. Op t oog mooie tv en mooie prijs. Vandaag al binnen! Ik pak hem net uit, maar kom er achter dat er geen schroeven bij zitten om de voet te monteren op de tv. Is dat gangbaar bij Samsung? Ook merk ik dat de voet achterop heeft staan bij 55'' te horen itt 48''. Kan t zijn dat die voeten bij beide grootte modellen horen? Ik krijg een vibe dat er iets niet lekker zit maar kan ook zijn dat t zo hoort... jullie ervaring hier mee?

Thx!
Is het geen klik systeem...

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 18:25
Heb ook een UE48JU7000. Daar horen inderdaad schroeven bij te zitten. Of het op de poot staat weet ik niet meer. Vond het al vrij ver gaan dat ik m'n (toch vrij prijzige) TV zelf in elkaar moest schroeven a la IKEA, maar anders moest de doos vast 2x zo groot worden.

Kan me nog wel herinneren dat ik de schroeven eerst ook niet kon vinden. Zaten in een apart zakje, of bij de afstandsbediening ofzo?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-01 14:54

FeaR

In GoT we trust

Cheeky schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:24:
Vond het al vrij ver gaan dat ik m'n (toch vrij prijzige) TV zelf in elkaar moest schroeven a la IKEA, maar anders moest de doos vast 2x zo groot worden.
Ik heb best wat TV's uit mogen pakken van diverse merken (Philips, Samsung, Sony en Panasonic) en tot op heden heb ik altijd de voet er zelf onder moeten schroeven. Zelfs TV's van over de 3500 euro als mijn eigen Panasonic TX-P65VT50. Het scheelt inderdaad vooral in de diepte van de doos als de voet er niet gemonteerd bij wordt geleverd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-01 01:08
Cheeky schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:24:
Heb ook een UE48JU7000. Daar horen inderdaad schroeven bij te zitten. Of het op de poot staat weet ik niet meer. Vond het al vrij ver gaan dat ik m'n (toch vrij prijzige) TV zelf in elkaar moest schroeven a la IKEA, maar anders moest de doos vast 2x zo groot worden.

Kan me nog wel herinneren dat ik de schroeven eerst ook niet kon vinden. Zaten in een apart zakje, of bij de afstandsbediening ofzo?
Als je een echte tv koopt wordt het gewoon voor je gedaan. :*)
Afbeeldingslocatie: http://forum.beoworld.org/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Components.UserFiles/00.00.01.26.13/IMG_5F00_0023.jpg
Pagina: 1