Toon posts:

Compaq Armada E500 komt niet uit stand-by?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic.. alle toesten(combinaties) al geprobeerd, maar dat ding krijgen we alleen uit stand-by als je de accu laat leeglopen en hem dan op netspanning zet :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 14:16
Op dinsdag 19 juni 2001 19:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Zie topic.. alle toesten(combinaties) al geprobeerd, maar dat ding krijgen we alleen uit stand-by als je de accu laat leeglopen en hem dan op netspanning zet :(
Gewoon op het blauwe knopje drukken toch? En anders op de harde manier uitzetten door het schuifknopje te verschuiven en op het blauwe knopje te drukken?

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
Kan je hem niet uit standby krijgen door de batterij eruit te halen????

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

die functie is er gewoon uit te halen .

zie handleiding die je erbij hebt gekregen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je toevallig een opstartwachtwoord aangezet in je BIOS ?
Ik heb zelf een keer meegemaakt dat hij alleen uit stand-by kwam na het intypen van het wachtwoord. Dat was ook bij een Armada, weet alleen niet meer of het een e500 was.

Verwijderd

Dit is heel vaak en probleem. Ik had er eerst last van. Bij de oudere driver van me live deed hij het wel? Heel raar. Stand by onder windows levert ook vak problemen op.

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 21:01

Micros

M'n nummerbord in de USA

Je bedoelt dat alles aan lijkt te gaan, maar dat je alleen zwart beeld krijgt, terwijl het scherm ook wel gewoon aan is?

Ik ken het probleem. Meestal gaat standby goed, maar soms is dit aan de hand. En nee, ook de aan/uitknoppen werken niet. Niks.
De enige oplossing die ik wist was terwijl hij aanstaat lomp de accu er uit trekken, maar fijn is anders natuurlijk. }:O

Is er iemand die een andere oplossing heeft voor heeft? Anders moeten we het misschien even via de tech-forums van compaq proberen...

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Verwijderd

Topicstarter
Sja, zal wel niet door de notebook, maar eerder door dat f*ck Windows 98 komen :( Stand-by wordt dus wel ff uitgezet nu >:)

Verwijderd

heb je windows 98 ge-updatet?

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 21:01

Micros

M'n nummerbord in de USA

Ik gebruik op mijn E500 Win2K Professional, maar of het daaraan ligt? ...

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Pagina: 1