iphone 5 start niet meer & boot loop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
Hee tweakers,

ik zit met een probleem.. mijn iphone wil plotseling niet meer aan.. ik pakte mijn iphone wou hem aanklikken maar het scherm ging niet meer aan. Heb hem aan de stroom gedaan + pc. DFU mode + recovery mode helpt niet bij het herstellen van de telefoon ik krijg constant een error van itunes (ene keer 21 en andere keer 4119 ofzo). Heb verschillende dingen geprobeert maar het wil niet.

Samengevat:
iPhone zonder kabel eraan = zwart scherm niets doet het
iPhone met kabel eraan = boot loop + herstellen werkt niet.

iemand een fix? Zit geen garantie etc op dus reparatie wordt m niet.

PS. het gaat om de standaard iPhone 5 16Gb A1429 met IOS 9.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Welke versie van iOS stond er op voordat je een DFU uitvoerde?

Jailbreak went wrong....??

[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 15-10-2015 21:28 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
wimmel_1 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:26:
Welke versie van iOS stond er op voordat je een DFU uitvoerde?

Jailbreak went wrong....??
Nooit gejailbreakt. Sinds ios 9 uit kwam en elke andere update altijd bij gehouden.. heb niks gedaan kon nog rustig facetimen en appjes ontvangen op web whatsapp maar, plotseling deed ie het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

iinsane schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:37:
[...]

Nooit gejailbreakt. Sinds ios 9 uit kwam en elke andere update altijd bij gehouden.. heb niks gedaan kon nog rustig facetimen en appjes ontvangen op web whatsapp maar, plotseling deed ie het niet meer
Dan moet je er uit kunnen komen door je iPhone goed (volledig) op te laden en 'm vervolgens middels een DFU te herstellen.

"Find My iPhone" herkent jouw iCloud login (Apple ID) en ziet dan een eerlijk iDevice.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
wimmel_1 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:06:
[...]

Dan moet je er uit kunnen komen door je iPhone goed (volledig) op te laden en 'm vervolgens middels een DFU te herstellen.

"Find My iPhone" herkent jouw iCloud login (Apple ID) en ziet dan een eerlijk iDevice.
heb hem in DFU gezet en hersteld. Wilt niet. Krijg error 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Error 21 is een hardware probleem. Als je deze foutmelding krijgt, betekent dit meestal dat er een hardware defect ontstond en je kan niets vanuit iTunes doen om dit te verhelpen. De enige wat je kan doen is het toestel naar Apple te brengen, indien het nog steeds onder garantie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een vraagje,
laatst viel mijn iphone 5 op de grond en hij ging niet meer aan. Deed ik de iphone aan de lader dan zag je telkens het apple logo en een teken van itunes. Via itunes kreeg ik alleen maar errors en toen ben ik vervolgens naar een turkse man gegaan die mijn iphone uiteindelijk had gemaakt. Die meneer zei dat ik niet het officiele apple scherm op mijn iphone had. Hierdoor moesten er bepaalde klepjes ergens van af worden gehaald omdat het scherm anders vlekken kreeg. Zodra ik mijn mobiel laat vallen is hij dus gelijk weer kapot en kan ik weer voor weet niet hoeveel geld gaan laten maken. Vandaag is mijn iphone tot grote schrik weer gevallen en ja hoor, hij is weer bij het oude af. Mijn vraag is dan ook van welk onderdeel de klepjes zijn afgehaald, zodat ik de iphone zelf kan openmaken en het onderdeel er opnieuw kan inzetten...

ik ben niet van plan mijn iphone weer te laten maken door iemand omdat dit zeker niet de laatste keer zal zijn dat hij valt. Het wordt een veel te hoge rekening dus ik ben anders van plan een andere telefoon te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:14:
hoi ik heb een vraagje,
laatst viel mijn iphone 5 op de grond en hij ging niet meer aan. Deed ik de iphone aan de lader dan zag je telkens het apple logo en een teken van itunes. Via itunes kreeg ik alleen maar errors en toen ben ik vervolgens naar een turkse man gegaan die mijn iphone uiteindelijk had gemaakt. Die meneer zei dat ik niet het officiele apple scherm op mijn iphone had. Hierdoor moesten er bepaalde klepjes ergens van af worden gehaald omdat het scherm anders vlekken kreeg. Zodra ik mijn mobiel laat vallen is hij dus gelijk weer kapot en kan ik weer voor weet niet hoeveel geld gaan laten maken. Vandaag is mijn iphone tot grote schrik weer gevallen en ja hoor, hij is weer bij het oude af. Mijn vraag is dan ook van welk onderdeel de klepjes zijn afgehaald, zodat ik de iphone zelf kan openmaken en het onderdeel er opnieuw kan inzetten...

ik ben niet van plan mijn iphone weer te laten maken door iemand omdat dit zeker niet de laatste keer zal zijn dat hij valt. Het wordt een veel te hoge rekening dus ik ben anders van plan een andere telefoon te kopen..
Niet. Dat is komplete onzin. het enige klepje wat ik mij kan voorstellen is de houder die de connectoren vast zet.
Pagina: 1