Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sindskort heb ik een ASUS Router, waarmee ik heel blij ben, dankzij jullie hulp.
Nu ben ik opzoek naar max 1 IP-camera, dat eigenlijk een soort "twee-in-een" is. Dus 180 graden. Het is voornamelijk voor surveiliance. (sommige kunnen helaas niet van mijn auto afblijven).

Ik heb helemaal (nog) geen ervaring met zo'n IP-camera, maar ik het wat research gedaan.
Mijn wensen/aansluitingen omtrent dat IP Camera (moeten) zijn;

- Een camera dat tegens de raamkant/muur bevestigt wordt. (dus alleen binnen).
- Moet ook in de nacht kunnen filmen. (ik heb belichting voor de deur).
- Nette kwaliteit, duidelijke een gezicht kunnen zien.
- Opslag mogelijkheden, via SD-kaartje, USB-stick of naar mijn router verzenden en vanaf daar op een USB opslaan. (als dat kan).
- Moet met mijn router kunnen werken, wil bijv van buitenaf kunnen inloggen op mijn camera.
(indien het in mijn budget past, ook geluid opname).

Budget: tussen de 75 en 295,-
Dank jullie wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
CEA > FVH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:28
Ik heb geen verstand van ip camera's, maar heb je er aan gedacht dat met een 180* camera, iedereen die niet met z'n neus vlak voor de camera staat, onherkenbaar klein in beeld komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:02
De camera die mij als eerste te binnen schiet is de Mobotix D15. Deze camera heeft 2 lenzen aan boord. Nadeel is dat deze wat buiten je budget valt. Maar wel erg goede beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wappiewappie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:58:
Ik heb geen verstand van ip camera's, maar heb je er aan gedacht dat met een 180* camera, iedereen die niet met z'n neus vlak voor de camera staat, onherkenbaar klein in beeld komt?
Dank, dat wist ik nog niet..
tweakG5 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:07:
De camera die mij als eerste te binnen schiet is de Mobotix D15. Deze camera heeft 2 lenzen aan boord. Nadeel is dat deze wat buiten je budget valt. Maar wel erg goede beeldkwaliteit.
Bedankt, ziet er interessant uit.
Ik moet verder zoeken. Bepaalde termen in de digitale camera wereld?

Dual IP camera?
Dual IP Camera-lens?
Two Camera's in one?

Ben er niet ver mee gekomen..

[ Voor 43% gewijzigd door Universal Creations op 20-10-2015 19:59 . Reden: Dubbelpost! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

wide-angle IP cam - iets in die geest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Koop vooral geen IP Camera voor 75 euro, geef dan iets meer uit (let op de resolutie, sensor en dergelijke).

Maar het hoeft ook weer niet super duur te zijn, zoiets is bijv. al vrij goed qua beeld;

pricewatch: Foscam FI9805W

[ Voor 84% gewijzigd door TommyGun op 20-10-2015 16:57 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1