Beste mensen,
Sindskort heb ik een ASUS Router, waarmee ik heel blij ben, dankzij jullie hulp.
Nu ben ik opzoek naar max 1 IP-camera, dat eigenlijk een soort "twee-in-een" is. Dus 180 graden. Het is voornamelijk voor surveiliance. (sommige kunnen helaas niet van mijn auto afblijven).
Ik heb helemaal (nog) geen ervaring met zo'n IP-camera, maar ik het wat research gedaan.
Mijn wensen/aansluitingen omtrent dat IP Camera (moeten) zijn;
- Een camera dat tegens de raamkant/muur bevestigt wordt. (dus alleen binnen).
- Moet ook in de nacht kunnen filmen. (ik heb belichting voor de deur).
- Nette kwaliteit, duidelijke een gezicht kunnen zien.
- Opslag mogelijkheden, via SD-kaartje, USB-stick of naar mijn router verzenden en vanaf daar op een USB opslaan. (als dat kan).
- Moet met mijn router kunnen werken, wil bijv van buitenaf kunnen inloggen op mijn camera.
(indien het in mijn budget past, ook geluid opname).
Budget: tussen de 75 en 295,-
Dank jullie wel.
Sindskort heb ik een ASUS Router, waarmee ik heel blij ben, dankzij jullie hulp.
Nu ben ik opzoek naar max 1 IP-camera, dat eigenlijk een soort "twee-in-een" is. Dus 180 graden. Het is voornamelijk voor surveiliance. (sommige kunnen helaas niet van mijn auto afblijven).
Ik heb helemaal (nog) geen ervaring met zo'n IP-camera, maar ik het wat research gedaan.
Mijn wensen/aansluitingen omtrent dat IP Camera (moeten) zijn;
- Een camera dat tegens de raamkant/muur bevestigt wordt. (dus alleen binnen).
- Moet ook in de nacht kunnen filmen. (ik heb belichting voor de deur).
- Nette kwaliteit, duidelijke een gezicht kunnen zien.
- Opslag mogelijkheden, via SD-kaartje, USB-stick of naar mijn router verzenden en vanaf daar op een USB opslaan. (als dat kan).
- Moet met mijn router kunnen werken, wil bijv van buitenaf kunnen inloggen op mijn camera.
(indien het in mijn budget past, ook geluid opname).
Budget: tussen de 75 en 295,-
Dank jullie wel.