Toon posts:

Directe Upgrade van Win 8 naar Win 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedendag ,

Ik lees op de hoofdpagina van Microsoft Windows 10 dat men eerst alle updates moet installeren van Windows 8 , vervolgens naar Win 8.1 moet upgraden en pas daarna naar Windows 10.

Nu zie ik dat ik via deze link http://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 .
Windows 10 direct kan downloaden.

Kan iemand mij vertellen welke manier het beste voor mijn systeem is.

Bij voorbaat dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoi en welkom op GoT. :w

We verwachten hier dat je zelf wat moeite doet. Wat zeggen anderen die de tussenstap van 8.1 hebben overgeslagen? Wat denk je zelf dat het beste is en waarom zou je wel of niet naar 8.1 gaan om dan weer een upgrade uit te voeren (nadat je weer 3 uur verder bent met updates installeren) naar Windows 10?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:19:
Hoi en welkom op GoT. :w

We verwachten hier dat je zelf wat moeite doet. Wat zeggen anderen die de tussenstap van 8.1 hebben overgeslagen? Wat denk je zelf dat het beste is en waarom zou je wel of niet naar 8.1 gaan om dan weer een upgrade uit te voeren (nadat je weer 3 uur verder bent met updates installeren) naar Windows 10?
Ik heb hier ook info op gezocht. Kan echter geen fatsoenlijke info hierover vinden.
Zitten bijvoorbeeld de beveiligingsupdate die je onder Windows 8 update download al inclusief win 10 of niet ?

Het lijkt mij dus van wel , maar waarom zegt microsoft dan eerst "update je systeem" , terwijl op een ander pagina je hem wel direct kan dowloaden.

Tweakers is hiernaast een stuk betrouwbaarde kwa reacties dan site als "fok , goedevraag.nl " etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

We hebben ook een paar 'grote' topics waar je in kan zoeken, zoals [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen. Daarnaast, je vervangt in principe het OS, waarom zou een upgrade bepaalde security updates missen van een vorige versie, als het uiteindelijk gelijk is aan een nieuwe installatie?

En MS zegt zo vaak dingen, hoe het 'moet'. Dat wil niet zeggen dat het de enige of beste manier is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:29:
We hebben ook een paar 'grote' topics waar je in kan zoeken, zoals [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen. Daarnaast, je vervangt in principe het OS, waarom zou een upgrade bepaalde security updates missen van een vorige versie, als het uiteindelijk gelijk is aan een nieuwe installatie?

En MS zegt zo vaak dingen, hoe het 'moet'. Dat wil niet zeggen dat het de enige of beste manier is.
Hero of Time schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:29:

Bedankt voor de info !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:16

MsG

Forumzwerver

Je hebt deze tool nodig: http://windows.microsoft....dia-creation-tool-install

Dan kan je in 1 klap van een bestaande install door naar Windows 10, zonder die duizenden updates te moeten doen. Je kan ook diverse opties instellen, bijvoorbeeld dat het systeem kaal wordt geüpgrade.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1