Na de update op de macbook pro retina naar el capitan lukt het niet meer om een iPad op te laden via de usb poorten.
Je mist een paar kritieke punten om je te kunnen helpen:
- Wat is nu je vraag?
- Wat voor hardware gebruik je? Welke iPad, originele of namaak kabel?
- Wat doet ie wel, wat doet ie niet? Wat 'zegt' de iPad na aansluiten?
- Wat is nu je vraag?
- Wat voor hardware gebruik je? Welke iPad, originele of namaak kabel?
- Wat doet ie wel, wat doet ie niet? Wat 'zegt' de iPad na aansluiten?
Werkt het wel met andere devices? Al andere poort/kabel/device geprobeerd?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Opladen van iPad lukt alleen als de rMBP zelf aan de lader hangt:aburgerhout schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:54:
Na de update op de macbook pro retina naar el capitan lukt het niet meer om een iPad op te laden via de usb poorten.
http://www.apple.com/nl/b...zing-performance/#macbook
@Whatson: In dit artikel staat niet dat het opladen via USB niet werkt als de rMBP niet aan de lader hangt. Er staat enkel dat in dit geval de accu van de rMBP logischerwijs leeg zal lopen.
Het gaat om een macbookpro van mid 2012 die aan de lader ligt en een ipad mini en ipad 2.
Tot het probleem ontstond werden ze opgeladen via de usb van mijn 27 inch scherm tot dat niet meer werkte.Vervolgens rechtstreeks aan een ipad aan de macbook met hetzelfde probleem.
Mijn ihone 6s en 5s laden wel gewoon op aan de usb van zowel het scherm als rechtstreeks op de macbookpro.
Gebruik steeds de orginele kabels.
Tot het probleem ontstond werden ze opgeladen via de usb van mijn 27 inch scherm tot dat niet meer werkte.Vervolgens rechtstreeks aan een ipad aan de macbook met hetzelfde probleem.
Mijn ihone 6s en 5s laden wel gewoon op aan de usb van zowel het scherm als rechtstreeks op de macbookpro.
Gebruik steeds de orginele kabels.
Pagina: 1