Iets bestellen? HardwareParadijs.nl Bellen
Iets kopen van iemand kan je toch ook gewoon beoordeling geven? 2x verkocht, 1x gekocht = beoordelingen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik leg het denk ik verkeerd uit, verkoper heeft 2x een positieve reactie op hetzelfde item, dus 2x verkocht?
Ik vind dat vreemd maar misschien zie ik het verkeerd?
Stel je voor dat je 10 game-keys verkoopt dan kan je op 1 advertentie in theorie 10 beoordelingen krijgenPhylantroop schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:17:
Ik leg het denk ik verkeerd uit, verkoper heeft 2x een positieve reactie op hetzelfde item, dus 2x verkocht?
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Ok bedankt
Misschien heeft hij meerdere stuks aangeboden in een advertentie? 't Kan natuurlijk evengoed nep zijn, een poging om snel wat goede feedback te krijgen, met behulp van enkele vriendjes, zolang we niet weten, welke verkoper en welke advertentie is 't ook maar wat glazen-bol werk natuurlijk
Verwijderd
Volgende keer svp wat duidelijker zijn over waar het over gaat in de titel. Zo kan je alle topics noemen, en dan weet niemand meer welk topic waar over gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.