Een vriend van mij wil graag een nieuwe game pc, en ik heb aangeboden deze voor samen te stellen en te assembleren. Ik weet echter niet of ik wat meer uit mijn configuratie kan halen, aangezien hij graag een case met een window wil.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk vooral gamen. Natuurlijk wordt er weleens een stream aangezet o.i.d, maar het systeem moet vooral gefocust zijn op gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is 850. Meer geld kan hij zich op dit moment niet veroorloven, dus er zit weinig rek in ben ik bang.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heeft hij allemaal, dus het gaat alleen om het systeem zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en CPU, om de games zo goed mogelijk af te kunnen spelen. Verder de standaard componenten, geen bijzondere dingen hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, wat dat betreft zijn er geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik gekozen heb vindt hij mooi, dus deze staat vrijwel vast. Als er een betere is met ongeveer hetzelfde uiterlijk kan dat natuurlijk altijd een optie vormen. Verder wordt het een case met window.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat ik nog wat tips kan krijgen voor het halen van het maximale uit het budget. Ik denk dat mijn huidige configuratie qua performance wel aan de top zit (voor dit bedrag althans). Echter omdat hij een case met window heeft zijn looks ook enigzins belangrijk. Ik weet niet welke voedingen mooie sleeving hebben, en of er misschien betere keuzes zijn wat betreft kleurschema. De LED strip is reeds aangeschaft, dus deze zit sowieso bij het systeem
Hieronder de lijst zoals ik hem samengesteld heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hem het ultieme systeem te bezorgen, alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk vooral gamen. Natuurlijk wordt er weleens een stream aangezet o.i.d, maar het systeem moet vooral gefocust zijn op gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is 850. Meer geld kan hij zich op dit moment niet veroorloven, dus er zit weinig rek in ben ik bang.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heeft hij allemaal, dus het gaat alleen om het systeem zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en CPU, om de games zo goed mogelijk af te kunnen spelen. Verder de standaard componenten, geen bijzondere dingen hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, wat dat betreft zijn er geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik gekozen heb vindt hij mooi, dus deze staat vrijwel vast. Als er een betere is met ongeveer hetzelfde uiterlijk kan dat natuurlijk altijd een optie vormen. Verder wordt het een case met window.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat ik nog wat tips kan krijgen voor het halen van het maximale uit het budget. Ik denk dat mijn huidige configuratie qua performance wel aan de top zit (voor dit bedrag althans). Echter omdat hij een case met window heeft zijn looks ook enigzins belangrijk. Ik weet niet welke voedingen mooie sleeving hebben, en of er misschien betere keuzes zijn wat betreft kleurschema. De LED strip is reeds aangeschaft, dus deze zit sowieso bij het systeem
Hieronder de lijst zoals ik hem samengesteld heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hem het ultieme systeem te bezorgen, alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 176,95 | € 176,95 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Wit | € 37,- | € 37,- |
| 1 | NZXT Sleeved LED Kit, 1 Meter, Wit | € 12,22 | € 12,22 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 39,80 | € 39,80 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 61,95 | € 61,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 844,27 | |
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien