Na upgrade met Gigabyte Radeon R9 390 geen boot

Pagina: 1
Acties:

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Beste medetweakers,

Ik heb sinds kort een Gigabyte Radeon R9 390 maar zit nu met een probleem. Wanneer ik hem in mijn pc steek ipv mijn oude XFX Radeon HD 6870 start hij niet meer op. Hij krijgt wel stroom maar me pc gaat niet meer naar me bios en verder. Waaraan zou dit kunnen liggen? Overige systeem:

MSI H61M-E33 (B33)
6GB RAM DDR3 1600Mhz(weet de merken niet zo gauw, 2 verschillende merken.)
i5 2500
Cooler Master GM 550W

Mvg,

Brend5

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:20

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mogelijk is je bios van het moederboard verouderd, en heb je vaak een bios update nodig om nieuewere kaarten herkend te krijgen, nu is tevens de 390 een paar classes zwaarder dan die 6870, is je voeding wel voldoende, en ook goed aangesloten op de 390?

edit: niet goed gelezen, volgens mij moet die wel voldoende zijn, zou ik toch eens naar een bios update zoeken

[ Voor 19% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-10-2015 17:34 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

http://www.tomshardware.c...recognize-video-card.html

hier hetzelfde probleem met dat board, en een bios update via een usb stick fixed it..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• brend5
Bios update heeft inderdaad het probleem opgelost.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

*O* Happy Gaming

Zou je me eens voor de lol Valley Benchmark willen draaien op een extreme HD preset, ben eigenlijk enorm benieuwd wat zo'n beestje doet, mooie aan die test is dat de overige hardware er weinig uitmaakt om daar een beeld van te krijgen, en ook de achtergrond muziek heeft een kalmerende werking ;)

[ Voor 98% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-10-2015 21:37 ]

• brend5
Ik zal wanneer ik de kans heb het een keer draaien en natuurlijk de uitslag even delen.

• brend5
De volgende score behaald tijdens de benchmark.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2u6k8cp.png
Pagina: 1