iPhone inleveren reparatie, UPS refurb voor 29euro?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08 19:56
Goedendag,
Ik las eens dat het mogelijk is om je defecte iPhone op te sturen.
Vervolgens krijg je een refurb van Apple op dezelfde dag. Je betaald dan ongeveer 29 euro voor deze service.
Heeft iemand een link van waar dit kan?
Mijn iPhone verliest telkens Wifi om helemaal niets. Terwijl mijn andere iPhone en Mac gewoon online blijven, verliest mijn iPhone zowel de 4g verbinding als Wifi.

Ik heb echter geen zin om naar Amsterdam of Den Haag te gaan ervoor. Dat kost mij aan treinkaartjes en uren net zoveel als die 3 tientjes.

Mvg,
Kx22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Dat was de "iPhone Upgrade Program"...
Dan betaal je 32 dollar per maand en dan krijg je steeds de nieuwste iPhone als ie uitkomt (tegen inlevering van je 'oude' iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-08 19:48
CappieL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:13:
Dat was de "iPhone Upgrade Program"...
Dan betaal je 32 dollar per maand en dan krijg je steeds de nieuwste iPhone als ie uitkomt (tegen inlevering van je 'oude' iPhone)
Wat een lariekoek. Je kunt inderdaad kiezen bij Apple om een vervangend exemplaar op te laten sturen. Hiervoor betaal je 29 euro. Je krijg dan een refurb (A grade) met een enveloppe voor de retour. Dit moet uiteraard wel binnen een jaar zijn en is gewoon op de Apple site (Selfsolve) te vinden en op te lossen. Je hebt (TS) nou niet echt veel moeite gedaan om dit uit te zoeken.

Zelf heb ik er dit jaar overigens ook gebruik van gemaakt. De vervanging was echt als nieuw. Je hebt overigens wel een CC nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Heb ik me vergist, met de "Express Replacement Service" die is inderdaad 29 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07 01:16

Yor

Yor1313#2571

Om het even duidelijk te sttelen:

De Express replacement is een betaalde service van 29 €, waarbij je bij een reparatie van je toestel dus eerst een refurb ontvangt en dan binnen 10 dagen je oude defecte toestel terugstuurt.

ALS je toestel een probleem heeft dat binnen de garante valt, dan is dat dus idd maar 29 eu.
HEB je een toestel dat schade heeft van buitenaf, waterschade of buiten de garantie, dan betaal je dus ook nog de tarieven voor een service buiten de garantie. En das geen 29 eu omruilverhaal dan.

Voor alle gevallen dien je een CC te hebben. Voor de borgstelling én voor de betaling van de 29 eu plus de eventuele kosten van de reparatie.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die Replacement Value en Late Fee zijn wel flinke bedragen. Vooraf dus goed kijken of je wel onder garantie valt en bij het afhandelen dus snel je eigen telefoon terug sturen. Let dus op of je dit risico wilt nemen.

Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor het retour transport? Wat als de zending kwijt raakt?

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 24-10-2015 23:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Tsurany schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:14:
Die Replacement Value en Late Fee zijn wel flinke bedragen. Vooraf dus goed kijken of je wel onder garantie valt en bij het afhandelen dus snel je eigen telefoon terug sturen. Let dus op of je dit risico wilt nemen.

Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor het retour transport? Wat als de zending kwijt raakt?
Apple, je krijgt een bewijs van UPS meneer

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Heb zelf wat problemen met mijn iPhone 6 maar kon deze optie niet echt vinden op de Nederlandse site, heb ik hiervoor ook applecare+ nodig of kijk ik misschien verkeerd? Hoe vraag ik die express replacement aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Blauwmaceje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:31:
Heb zelf wat problemen met mijn iPhone 6 maar kon deze optie niet echt vinden op de Nederlandse site, heb ik hiervoor ook applecare+ nodig of kijk ik misschien verkeerd? Hoe vraag ik die express replacement aan?
Even bellen ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Ahha oké, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dit ook online kon aanvragen maarja dan zal ik ze morgen even bellen.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Blauwmaceje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:43:
[...]

Ahha oké, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dit ook online kon aanvragen maarja dan zal ik ze morgen even bellen.
Bedankt!
via de support kan je een belafspraak inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel weer briljant bedacht van apple, de jouwe repareren ze weer en geven ze aan de volgende voor €29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:46:
wel weer briljant bedacht van apple, de jouwe repareren ze weer en geven ze aan de volgende voor €29.
daar komt wel iets meer bij kijken hoor, qua kosten niet echt winstgevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde meer dat zij het enige bedrijf zijn dat out of the box denkt en met dat soort klantgerichte oplossingen komt.

was het bij alles maar mogelijk 29 euro te betalen en voordat je het defecte hoeft af te staan, een nieuwe in huis hebt.
Pagina: 1