Wijziging User Review - wybesmits Wouter_96

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 18:03
We zijn er eigenlijk al zelf uitgekomen via DM. Een hele tijd geleden. Alleen nooit dit forum deel gezien. Daarom post ik het alsnog hier even!

Ik had geruime tijd geleden een bod gedaan op iets in de V&A. Toen ik daarna nog eens goed bekeek kwam ik erachter dat het toch niet datgene was waar ik naar op zoek was. Ik heb daarom ook meteen geprobeerd het bod weer in te trekken.

Ik vernam dat dit ook gelukt was. Ik had wel een reactie gehad van de gebruiker maar omdat ik in de veronderstelling was dat mijn bod was verwijderd heb ik hier ook niks meer mee gedaan.

Toen ik een hele tijd later pas de feedback zag ben ik er achteraan gegaan. Wat bleek dat mijn bod niet was verwijderd. En deze nog bij de advertentie stond als hoogste bod.

Ik heb daarna besproken dat ik het nog niet eerder had gezien. En zoals ik al eerder aangaf in de veronderstelling was dat het bod niet meer bij de advertentie stond. Waarna dit netjes is opgelost tussen ons.

http://tweakers.net/gallery/459009/aanbod/

Omdat Wybe dit niet meer aan kon passen heeft hij dit als opmerking erbij gezet:

Heeft het hoogste bod in de veiling, laat vervolgens niets meer van zich horen. Jammer.

Aanvulling

Heeft aangegeven dat hij het bod verwijderd had maar dat het waarschijnlijk ergens is misgegaan. En had deze beoordeling gemist, helaas kan ik de beoordeling niet meer aanpassen, maar bij deze toch de aanvulling.
.

Is het alsnog mogelijk deze beoordeling te verwijderen?

Wat mij betreft is het al akkoord en opgelost! Ik zal Wybe nog even op de hoogte brengen van dit topic en dan hoop ik het zo op te kunnen lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieuwe_s
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-09 20:25
Akkoord, review mag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 20:54

InFamous