Ik zit net Alone in the Dark 4 demo te spelen...maar steeds als ik probeer te rennen, schieten, en bochten probeer te maken lijkt het net of een paar toetsen het niet doen. Dit probleem heb ik wel vaker bij bijvoorbeeld racegames (waarbij je turbo kan gebruiken)... Kan je niet zoveel toetsen tegelijk indrukken ofzo?? is hier iets aan te doen??
Verwijderd
Heb het ook wel eens met NOLF als ik met de pijltjes ga lopen naar rechts wil en tegelijk naar voren loopt hij alleen maar recht door. Ja ook bij NFS ook wel eens gehad.
Verwijderd
Hier is heel weinig aan te doen. Ik zelf weet ook niet wat.Op dinsdag 19 juni 2001 19:02 schreef Demolition-Man het volgende:
Kan je niet zoveel toetsen tegelijk indrukken ofzo?? is hier iets aan te doen??
Ligt misschien aan je toetsenbord
Klopt, heb ik ook - met SHIFT en pijltje omhoog ingedrukt is pijltje links geblokkeerd. Of Met UP en LEFT ingedrukt kan ik SHIFT niet indrukken. Is weinig aan te doen, ik zou gewoon de toetsen anders instellen (W-S-A-D?)
ja dat heb ik ook welles...maar dit is erg kut...want ik speel het liefst met mn CTRL, SHIFT, ALT (linkerkant
) en pijltjes. Dit zuigt dus..
Je kan een ander toetsenbord kopen, hier heb ik ook last van met een stuk of 3 toetsenborden, allemaal nieuwe. Ik had vroeger een oud toetsenbord dat dat probleem niet had, maar die heb ik gesloopt (oeps
).
The cyclographing developer
Verwijderd
Bij mij gaat ook iets in mn kst ratelen heb nooit uitgezocht wat het was maar kan best wel mn mobo zijn.
na wat geëxpeimanteer, a,d,w,j,k,l en spatie piept niet 
Het is trouwens een Trust
direct acces keyboard
Het is trouwens een Trust
Verwijderd
ik kan hier 12 tegelijk indruken bij de 13de begint ie te piepen, maar daar in tegen kan ik de muis nog wel gewoon gebruiken. Misschien is dat een oplossing voor je...Op dinsdag 19 juni 2001 19:11 schreef tva_goku het volgende:
Ik kan maximaal 3 knoppen indrukken, als ik er 4 indruk gaat m`n mobo piepen
Pagina: 1