"Wat wat, wat gebeurt er?! Wordt er opeens iets automatisch afgespeeld? Heb ik per ongeluk een tab geopend met een website van 10 jaar geleden, toen automatisch afspelen nog de orde van de dag was?!"
Zeer irritant!!
Nog irritanter wanneer je net een redelijk serieus Skype gesprek aan het voeren bent...
Browser geminimaliseerd, etc etc maar de tabs verversen automatisch.
Beetje naief natuurlijk van me. Meteen autoverversen uitgezet en flashcontrol extension geinstalleerd.
Iets van een put dempen en een kalf...
Anyways.... uitzetten graag... zelfs zonder een boze vriendin is dit uiterst irritant
Nog irritanter wanneer je net een redelijk serieus Skype gesprek aan het voeren bent...
Browser geminimaliseerd, etc etc maar de tabs verversen automatisch.
Beetje naief natuurlijk van me. Meteen autoverversen uitgezet en flashcontrol extension geinstalleerd.
Iets van een put dempen en een kalf...
Anyways.... uitzetten graag... zelfs zonder een boze vriendin is dit uiterst irritant
Excuses. We vonden het leuk om de livestream te plaatsen, maar het moet natuurlijk geen vervelende ervaringen opleveren. Ik heb de stream nu in een link geplaatst.
Toppie. 
Live stream is zeker leuk om te kijken, en vooral niet stoppen met videos en links te plaatsen!
Live stream is zeker leuk om te kijken, en vooral niet stoppen met videos en links te plaatsen!