Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Video renderen, streamen, Virtuele machines draaien en app ontwikkelen met Visual Studio 2015
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer €1300, €250 voor randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis
Misschien toetsenbord en beedscherm als tijdelijk oplossing.
Ik heb alle OS van Windows, van MS-Dos tot Windows 10 Education, dus Windows 10 Education
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel als CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc (hoeft niet muis stil) computer om te gamen, schooltaken (van Word tot Virtuele Machines draaien) en video renderen
Ga je overklokken?
Niet gelijk, maar als student ICT'er wil ik wel doen
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een computer die ik 4 jaar kan gebruiken zonder upgraden. Ik game veel van indie tot tripple A games. Ik twijfel tussen 8 en 16 gb, sinds Star War Battefront 16 gb als aanbevolen vroeg, betwijfel ik dat 8 gb genoeg is. Ik heb Samsung SSD gekozen vanwege gerantie, Maar de Sandsik 240 gb is bij Media Markt gezien vor €77. Ik heb ook 650 watt gekozen vanwege future proof, ook voor de nieuwere kaarten die meer vragen dan nu. De case heeft een gat (heb ik begrepen). Is dat zo? Ik kijk ook voor alternatief. Ik ga aan me vader vragen dat ik zijn toetsenbord, muis en beeldscherm tijdelijk mag lenen. Zo niet, dan ga ik even beeldscherm, muis en toetsenbord invoegen
Gamen, Video renderen, streamen, Virtuele machines draaien en app ontwikkelen met Visual Studio 2015
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer €1300, €250 voor randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis
Misschien toetsenbord en beedscherm als tijdelijk oplossing.
Ik heb alle OS van Windows, van MS-Dos tot Windows 10 Education, dus Windows 10 Education
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 373,- | € 373,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 342,- | € 342,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 70,30 | € 70,30 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.229,99 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel als CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc (hoeft niet muis stil) computer om te gamen, schooltaken (van Word tot Virtuele Machines draaien) en video renderen
Ga je overklokken?
Niet gelijk, maar als student ICT'er wil ik wel doen
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een computer die ik 4 jaar kan gebruiken zonder upgraden. Ik game veel van indie tot tripple A games. Ik twijfel tussen 8 en 16 gb, sinds Star War Battefront 16 gb als aanbevolen vroeg, betwijfel ik dat 8 gb genoeg is. Ik heb Samsung SSD gekozen vanwege gerantie, Maar de Sandsik 240 gb is bij Media Markt gezien vor €77. Ik heb ook 650 watt gekozen vanwege future proof, ook voor de nieuwere kaarten die meer vragen dan nu. De case heeft een gat (heb ik begrepen). Is dat zo? Ik kijk ook voor alternatief. Ik ga aan me vader vragen dat ik zijn toetsenbord, muis en beeldscherm tijdelijk mag lenen. Zo niet, dan ga ik even beeldscherm, muis en toetsenbord invoegen
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchredgaming op 22-10-2015 11:06 ]