[iTunes] Problemen met inloggen (Macbook en iPhone)

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Vandaag tegen het probleem aangelopen dat ik geen apps meer kon updaten of aanschaffen via mijn iPhone. Wanneer ik iets probeer te downloaden of te kopen in de appstore, komt het ronde icoontje tevoorschijn (laden), waarna er weer doodleuk het "koop" of iCloud wolkje in beeld komt.

Op mijn telefoon heb ik toen geprobeerd om te kijken of alles weer zou werken na een restart. Helaas niet.
Vervolgens geprobeerd uit- en weer inloggen met mijn Apple ID; krijg de melding dat er geen verbinding met iTunes kan worden gemaakt.
Als ik iTunes open lijkt hij wel degelijk verbinding te kunnen maken,alles laadt, maar ik kan niets aanschaffen. Ook in iTunes geprobeerd uit- en in te loggen, maar krijg wederom de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met iTunes.

Op mijn Mac laadt iTunes ook prima, maar wanneer ik naar mijn accountgegevens wil krijg ik ook hier de melding dat er geen verbinding met iTunes kan worden gemaakt.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Uhm... waarschijnlijk dit dus:

nieuws: Apple App Store kampt opnieuw met storing

Excuus!

Kan dus op slot.

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 15-10-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ok :)

Zie ook Apple Services, Stores, and iCloud: System Status voor de volgende keer.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.