Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tesla Autopilot eigen kaarten?

Pagina: 1
Acties:

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:42
In het nieuwsbericht worden er allemaal dingen gezegd over de kaarten van Tesla. Staat dit ook in de 2 bronnen die jullie hadden aangedragen? Ik kan het zo snel niet zien namelijk.
Dit omdat de laatste keer dat ik in een Tesla zat (afgelopen juli) de auto helemaal geen eigen kaarten had, maar gewoon google maps gebruikt (in Europa via een 3G Vodafone verbinding).

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:34
These mutually reinforcing systems offer realtime data feedback from the Tesla fleet, ensuring that the system is continually learning and improving upon itself.
Die komt van de tweede bron uit de tekst

En het feit dat Tesla zijn eigen kaarten gebruikt, komt uit een persco. Dat kan ik alleen bij meerdere nieuwssites vinden, maar niet Tesla zelf.

The Verge:
Telsa is continuously uploading real-world sensor data from 7.0-equipped vehicles to home base — Musk calls it "fleet learning technology" — which means that the autopilot capabilities should theoretically get more reliable over time. The functionality will improve with "each passing week," he says, even without a firmware update, since the car is accessing Tesla's high-res maps.
Plaatjes ook bij de link: http://www.theverge.com/2...mselves-starting-tomorrow