Hallo iedereen 
Ik ben van plan om zeer binnenkort een smartphone te kopen. Tot nu toe heb ik altijd een gewone gsm gehad maar het is tijd om de overstap eindelijk te zetten! Zoals jullie wel weten, is het aanbod enorm groot en ik geraak er niet aan uit.
Ik zoek een?
Een standaard smartphone.
Omdat ik nog nooit een smartphone heb gehad, is alles sowieso vooruitgang voor mij
Maar ik wil geen spijt hebben van mijn aankoop eens ik eraan gewend ben. Ik ben niet van plan elke twee jaar een nieuwe gsm te kopen.
5' lijkt mij al meer dan groot genoeg en een batterij die niet elke avond plat is zou tof zijn.
Wat is je budget?
Maximum 300€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te smsen, bellen, WhatsApp lijkt mij ook wel handig, foto's maken,... Niets speciaal.
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P8 Lite
Samsung Galaxy S5 mini
Xiaomi Redmi 2
Alvast bedankt
Ik ben van plan om zeer binnenkort een smartphone te kopen. Tot nu toe heb ik altijd een gewone gsm gehad maar het is tijd om de overstap eindelijk te zetten! Zoals jullie wel weten, is het aanbod enorm groot en ik geraak er niet aan uit.
Ik zoek een?
Een standaard smartphone.
Omdat ik nog nooit een smartphone heb gehad, is alles sowieso vooruitgang voor mij
5' lijkt mij al meer dan groot genoeg en een batterij die niet elke avond plat is zou tof zijn.
Wat is je budget?
Maximum 300€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te smsen, bellen, WhatsApp lijkt mij ook wel handig, foto's maken,... Niets speciaal.
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P8 Lite
Samsung Galaxy S5 mini
Xiaomi Redmi 2
Alvast bedankt