Streamen vanaf ipad mini zonder airplay en chromecast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393120

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een app of extensie die het regelt dat vanaf mijn IPad mini 3 draadloos kan streamen naar mijn Panasonic Smart TV. Ik kan bv mijn android telefoon gebruiken want die kan de functie "screen mirroring" gebruiken. Maar ik wil datzelfde maar dan vanaf mijn IPad. Mijn doel is om met name Flickr en Spotify te kunnen streamen naar de TV.
Kan iemand mijn tippen of adviseren??

Fw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:39
Heb je zelf al iets gezocht?
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Heb je al gekeken naar welke apps worden ondersteund door je tv(merk)?

Naar mijn weten ondersteund je Panasonic Smart TV alleen een App op de iPad, waarmee je de TV kan bedienen.
Zonder airplay / casten naar chromecast houd het volgensmij ook al (vrij snel) op, qua opties die je hebt om iets te streamen van iPad naar TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393120

Topicstarter
Hallo diefightdie,

Bedankt voor je reactie, maar ik heb me al een aap gezocht en kom inderdaad uit bij oa de remote app van Panasonic. Maar ik denk dat ik verkeerd zoek oid. Ik ben een beetje aan het eind van mijn latijn en dat is de reden dat ik de vraag hier stel.

FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:39
Dan kunnen we het kort houden: Niet mogelijk met alleen een app, dus zonder extra airplay/chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het scherm van je iPad mirroren is sowieso alleen mogelijk via Airplay. Andere manieren misschien als je een Jailbreak toepast, dat weet ik persoonlijk niet.
Je kunt je iPad ook met je computer verbinden en dan weer andere streaming-mogelijkheden gebruiken, maar dat haalt het doel een beetje onderuit. Dan kun je nog beter een Lightning naar HDMI adapter rechtstreeks naar je TV gebruiken.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:12
De beste manier is om een AppleTV 3 aan te schaffen en deze via HDMI aan de tv te hangen.
Dan kun je vanaf je iPad streamen.

Over een paar weekjes komt de Apple TV 4 uit. Ik verwacht dat je tegen die tijd op marktplaats voor relatief weinig geld een tweedehands Apple TV 3 kunt krijgen. Nu zie ik ze voor zo'n 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavano
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-02 21:36
MCplayer HD (pro) UPnP van Arkuda Digital

Hiermee kan je via DLNA videos naar je tv sturen zoals je dat ook naar een Chromecast of Apple tv kan. Naar mijn weten de enige app die dat kan.

Hele scherm (losse apps) kan je vergeten zonder Apple tv (chromecast)

[ Voor 72% gewijzigd door mavano op 24-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 09:34
Je Android doet iets dat Miracast of WiFi Direct heet. AirPlay lijkt hier qua protocol veel op, maar is net anders genoeg om niet te werken. Zonder Apple TV oid gaat dit dus niet werken. Wel vind ik online het een en ander over AllCast, mogelijk dat dit het proberen waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:47

Umbrah

The Incredible MapMan

Buiten Apple heb je eigenlijk een nogal brede standaard die Miracast heet. Een hoop devices doen het, behalve Apple. De prijs van het Apple Ecosysteem. Zou het een optie zijn om een kabeltje te gebruiken, of om een Android tab te gebruiken?
Pagina: 1