Ik heb voor onderstaande reeds de pricewatch doorgenomen voor de categorie Mini PC, maar vooral de GPU is lastig te vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
We zijn bezig met een concept waarbij thuis bij een klant een PC geplaatst wordt met daarop een spel. Dit spel werkt met een Kinect. De klant thuis doet oefeningen met behulp van het spel. We willen niet een grote PC plaatsen bij de klant, we zijn op zoek naar een zo klein mogelijke oplossing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een maximum budget, maar de prijs is wel een belangrijke factor in de uiteindelijke keuze.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens opgave van de bouwer van het spel in ieder geval een 2,33Ghz+ CPU en een videokaart vergelijkbaar met een Geforce GTS450 of Radeon HD5870.
Verder minimaal 4, maar bij voorkeur 8GB intern geheugen
minimaal 1 USB3 aansluiting
HDMI
LAN
Wifi (zou ook via USB stick kunnen)
Windows
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, maar geen hakkie-takkie spul
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals al aangegeven is de form factor van belang, we zoeken een hele kleine PC. Geen zelfbouw.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand een goede tip heeft voor een leverancier, merk, type. ik vind het lastig om de eisen mini PC en redelijke GPU/CPU te combineren zonder dat we op bedragen > 500 euro uitkomen. Hardware is ook niet echt mijn ding, heb al jaren alleen maar laptops.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
We zijn bezig met een concept waarbij thuis bij een klant een PC geplaatst wordt met daarop een spel. Dit spel werkt met een Kinect. De klant thuis doet oefeningen met behulp van het spel. We willen niet een grote PC plaatsen bij de klant, we zijn op zoek naar een zo klein mogelijke oplossing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een maximum budget, maar de prijs is wel een belangrijke factor in de uiteindelijke keuze.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens opgave van de bouwer van het spel in ieder geval een 2,33Ghz+ CPU en een videokaart vergelijkbaar met een Geforce GTS450 of Radeon HD5870.
Verder minimaal 4, maar bij voorkeur 8GB intern geheugen
minimaal 1 USB3 aansluiting
HDMI
LAN
Wifi (zou ook via USB stick kunnen)
Windows
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, maar geen hakkie-takkie spul
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals al aangegeven is de form factor van belang, we zoeken een hele kleine PC. Geen zelfbouw.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand een goede tip heeft voor een leverancier, merk, type. ik vind het lastig om de eisen mini PC en redelijke GPU/CPU te combineren zonder dat we op bedragen > 500 euro uitkomen. Hardware is ook niet echt mijn ding, heb al jaren alleen maar laptops.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl