Beste tweakers,
Ik ben voor mijn oom een telefoon en abonnement combinatie voor hem aan het uitzoeken. Hij heeft van zijn werk een SIM kaart waarop hij kan bellen. Hij wil echter ook graag internet. Vandaar dat ik op het idee kwam om een sim-only abonnement af te sluiten en een dual-sim smartphone aan te schaven. Is dit inderdaad te beste manier voor hem om internet op zijn telefoon te krijgen en daarnaast te kunnen bellen vanuit zijn werk-SIM-kaart? Als jullie andere mogelijkheden zien dan hoor ik het graag. Hij krijgt via zijn werk inderdaad geen abonnement met internet.
Ik ben dus vooral geïnteresseerd of dual-sim de beste oplossing is voor zijn scenario. En is het dan ook mogelijk om standaard via de WERK-simkaart te bellen en via de PRIVE-simkaart te interneten?
Budget: ±300
SIM: Dual
Size: Niet groter dan 5 inch kleiner mag uiteraard
De telefoon die ik op het oog heb is de Sony Xperia M4 Aqua dual sim
pricewatch: Sony Xperia M4 Aqua Dual-SIM Zwart
Ook kwam ik de Moto G 2014 tegen maar deze heeft helaas geen 4G
pricewatch: Motorola Moto G (2014) Zwart
Ook zag ik de Huawai P8 lite, goedkoper maar geen ervaring met het merk.
pricewatch: Huawei P8 Lite Dual Sim Zwart
Als jullie mij nog andere toestellen aan kunnen raden dan hoor ik het graag maar ik heb niet meer kunnen vinden wat enigszins past.
Ben zeer benieuwd naar jullie mening en suggesties.
Alvast bedankt voor de jullie mening
Ik ben voor mijn oom een telefoon en abonnement combinatie voor hem aan het uitzoeken. Hij heeft van zijn werk een SIM kaart waarop hij kan bellen. Hij wil echter ook graag internet. Vandaar dat ik op het idee kwam om een sim-only abonnement af te sluiten en een dual-sim smartphone aan te schaven. Is dit inderdaad te beste manier voor hem om internet op zijn telefoon te krijgen en daarnaast te kunnen bellen vanuit zijn werk-SIM-kaart? Als jullie andere mogelijkheden zien dan hoor ik het graag. Hij krijgt via zijn werk inderdaad geen abonnement met internet.
Ik ben dus vooral geïnteresseerd of dual-sim de beste oplossing is voor zijn scenario. En is het dan ook mogelijk om standaard via de WERK-simkaart te bellen en via de PRIVE-simkaart te interneten?
Budget: ±300
SIM: Dual
Size: Niet groter dan 5 inch kleiner mag uiteraard
De telefoon die ik op het oog heb is de Sony Xperia M4 Aqua dual sim
pricewatch: Sony Xperia M4 Aqua Dual-SIM Zwart
Ook kwam ik de Moto G 2014 tegen maar deze heeft helaas geen 4G
pricewatch: Motorola Moto G (2014) Zwart
Ook zag ik de Huawai P8 lite, goedkoper maar geen ervaring met het merk.
pricewatch: Huawei P8 Lite Dual Sim Zwart
Als jullie mij nog andere toestellen aan kunnen raden dan hoor ik het graag maar ik heb niet meer kunnen vinden wat enigszins past.
Ben zeer benieuwd naar jullie mening en suggesties.
Alvast bedankt voor de jullie mening