Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
De Fugoo XL is eindelijk beschikbaar om te kopen

prijzen:
Style: $279.99
Sport: $299.99
Tough: $329.99

Iemand hier die van plan is om er een te kopen, ben namelijk heel erg benieuwd of deze speaker zijn geld waar is. Verder iemand ervaringen met de normale speakers?

site: http://www.fugoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Wel een beetje matige TS, als je er een [ervaringen en discussie] topic van wil maken is wat meer info (specs etc) wel gewenst, kijk anders eens naar andere topicstarts hoe zij het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb interesse in de XL, maar hij is (nog) nergens te vinden in Nederland en op de site van hun wordt je er ook niet echt wijzer van. Je kan het via Bestbuy kopen maar die versturen niets buiten de US. Gaat goed zeg.

Is er uberhaupt een mogelijkheid om eentje in huis te halen en vooral....hoe? en hoe duur? Anders ga ik toch echt de JBL Xtreme overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:54
Jelmer505 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:36:
De Fugoo XL is eindelijk beschikbaar om te kopen

prijzen:
Style: $279.99
Sport: $299.99
Tough: $329.99

Iemand hier die van plan is om er een te kopen, ben namelijk heel erg benieuwd of deze speaker zijn geld waar is. Verder iemand ervaringen met de normale speakers?

site: http://www.fugoo.com
Hey Jelmer wat leuk de je zo enthousiast bent. Hier op tweakers zijn we gewend om te beginnen met een uitgebreide topicstart. Helaas heb ik geen idee wat fugoo is en dat kan ik uit jouw post ook niet halen. Wil je deze misschien aanvullen met specificaties, foto's etc.?

/modmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is er zo bijzonder aan deze speaker? Hoe ik het zie is het gewoon een random bluetoothspeaker zonder onderscheidende eigenschappen, behalve een wat langere accuduur, een waterbeschermingscoating.

Los daarvan vind ik ze allemaal goed lelijk, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512