Wijziging User Review - Aesty Vickiieee

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
Bij deze wil ik de scores van mijn beoordeling over [Verwijderde gebruiker] aan laten passen, van 3x 5-sterren naar 3x 1-ster.
Als het kan ook graag een streep met '' door de tekst die ik in eerste instantie geschreven heb, deze is niet langer van toepassing..

Reden:
Woensdag 14 oktober 2015: ik krijg een melding van Steam dat de key voor GTA V "is teruggeroepen vanwege een probleem met de betaling van dit item."

Aesty had (naar zijn zeggen) met Steam geld een GTA V gift gekocht omdat hij "snel geld nodig heeft". Ik heb deze Steam Key van hem overgekocht waardoor ik dus GTA V had (waarvan hij een Gift gekocht had) en hij deze doorstuurde naar mij.
Blijkbaar heeft Aesty iets gedaan met de betaling (gekocht via Steam store of een key-verkoop-site van een ander land zodat dit goedkoper is?) waardoor ik nu mijn key kwijt ben.

Bericht is gestuurd naar Aesty, ik houd jullie op de hoogte...
Dit is gebeurd een ruime twee weken nadat ik de GTA V gift ontvangen en geclaimd had. Met mij zijn er meerdere gebruikers, waaronder Krolls die hetzelfde heeft als ik en JayJay, die in eerste instantie geen key kreeg na betaling, maar daarna wel.

De drie user-beoordelingen van ons zijn te vinden op het profiel van Aesty: gallery: Aesty

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krolls
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-04 10:41
De melding van vickiieee kan ik inderdaad bevestigen. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met tweaker Aesty, maar zag dat hij op 1 oktober voor het laatst online is geweest bij tweakers.net. Tot op heden nog niets gehoord van deze tweaker/oplichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan ook ik bevestigen, dit geld precies het zelfde voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
*BUMP*

Wat mij betreft mag deze review nu compleet verwijderd worden. Ik heb mijn geld terug en de zaak is daarmee afgedaan.

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
*BUMP*

Mag mijn review bij deze in zijn geheel verwijderd worden?
Mijn Tweakers profiel is namelijk niet via Google zoeken te vinden, deze review echter wel.. Daarnaast is er geen sprake meer van een koop, dus mag deze review weg, de koop is ontbonden.

Komt overigens nog eens bij dat dit account geblokkeerd is geloof ik. Dus voor verdere V&A heeft het ook geen nut.

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet waarom de review bij deze persoon ineens een probleem is en de andere niet; hij stond er nog omdat dat account verder toch nooit meer geactiveerd wordt. Maar weg kan ook - bij deze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.