Bij deze wil ik de scores van mijn beoordeling over [Verwijderde gebruiker] aan laten passen, van 3x 5-sterren naar 3x 1-ster.
Als het kan ook graag een streep met '' door de tekst die ik in eerste instantie geschreven heb, deze is niet langer van toepassing..
Reden:
De drie user-beoordelingen van ons zijn te vinden op het profiel van Aesty: gallery: Aesty
Als het kan ook graag een streep met '' door de tekst die ik in eerste instantie geschreven heb, deze is niet langer van toepassing..
Reden:
Dit is gebeurd een ruime twee weken nadat ik de GTA V gift ontvangen en geclaimd had. Met mij zijn er meerdere gebruikers, waaronder Krolls die hetzelfde heeft als ik en JayJay, die in eerste instantie geen key kreeg na betaling, maar daarna wel.Woensdag 14 oktober 2015: ik krijg een melding van Steam dat de key voor GTA V "is teruggeroepen vanwege een probleem met de betaling van dit item."
Aesty had (naar zijn zeggen) met Steam geld een GTA V gift gekocht omdat hij "snel geld nodig heeft". Ik heb deze Steam Key van hem overgekocht waardoor ik dus GTA V had (waarvan hij een Gift gekocht had) en hij deze doorstuurde naar mij.
Blijkbaar heeft Aesty iets gedaan met de betaling (gekocht via Steam store of een key-verkoop-site van een ander land zodat dit goedkoper is?) waardoor ik nu mijn key kwijt ben.
Bericht is gestuurd naar Aesty, ik houd jullie op de hoogte...
De drie user-beoordelingen van ons zijn te vinden op het profiel van Aesty: gallery: Aesty
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!