Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 1020 en wil net als in dit filmpje de achtergrond kunnen blurren om nagenoeg echte films te kunnen schieten. Niet dat ik films ga maken, maar camcorder style filmen ben ik sinds 1989 al beu.

YouTube: Nokia Lumia 1020 - Shortfilm/camera comparison

Hij heeft t over de Nokia Smart Camera app, maar sinds het volledig Microsoft is geworden zijn de apps een stuk simpeler geworden. Microsoft vindt ons dom en daarom krijgen we weinig opties mentaliteit. Als ik kijk wat voor opties ik had tijdens filmen op mijn 808 itt de 1020 ben ik verbaasd, En dan klaagt iedereen over Symbian, denk toch het mooiste telefoon OS ooit ontwikkeld.

Maar iig to the point. Als ik naar de store ga, en de app staat er nog in. Kan ik m niet installeren, ook niet als ik m op Amerikaans zet. Kan ik misschien een oude versie van WP erop zetten, waarmee de telefoon ooit geleverd is. Helaas heb ik dit toestel 2e hands gekocht en zijn alle updates al uitgevoerd.

Of heeft iemand anders andere ideeen hoe dit te kunnen installeren. Vind de standaard camera app zeer matig van Microsoft. Ook de Here maps voor kaarten app was het paradepaardje ooit, en nu is de Android versie vele male soepeler, vlotter en beter.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
De Nokia Smart Camera app is toch uiteindelijk vervangen door Lumia Camera? En die laatste is toch gewoon een volwaardig alternatief?
Sowieso kan je ook de focus veranderen in de standaard meegeleverde app voor WP8.1 dacht ik. Mits je alle updates hebt in ieder geval.