Karmabadges. Waar vandaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ik was naar de Karmabag 'OnePlus' en 'OnePlus One' aan het kijken en er viel me iets raars op.

De [Verwijderde gebruiker] (1) heeft in totaal 6.500 karma bij beide onderwerpen.

Maar als ik vervolgens ga kijken in zijn post history en myreact heeft hij op geen enkel topic of nieuwsbericht gereageerd wat iets met 'OnePlus' te maken heeft.

Waar komt dan toch al die karma vandaan? Ditzelfde geldt overigens ook, in mindere maten, voor de nummer 2.

Kan iemand van de crew hier eens induiken?

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 15-10-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:08
Misschien komt het omdat zijn activiteit in V&A wordt meegenomen bij Karma? Zie: http://tweakers.net/searc...[searchString]=Thunder00x

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

Karma verdien je niet alleen op het forum, maar ook bijvoorbeeld door productreviews te schrijven, te reageren op nieuwsberichten en inderdaad ook door te handelen in V&A :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
GermanPivo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:22:
Misschien komt het omdat zijn activiteit in V&A wordt meegenomen bij Karma? Zie: http://tweakers.net/searc...[searchString]=Thunder00x
Bedankt voor je reactie. Dit geldt dan voor nummer 2. Maar ik kan niet geloven dat hij met 9 reacties 5.200 karma heeft gehaald. Dat zou 577 karma per reactie betekenen.
crisp schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:23:
Karma verdien je niet alleen op het forum, maar ook bijvoorbeeld door productreviews te schrijven, te reageren op nieuwsberichten en inderdaad ook door te handelen in V&A :)
Bedankt voor je reactie. De Keizer heeft geen product reviews geschreven, heeft maar acht reacties achter gelaten in de V&A op advertenties die iets met de OPO te maken heeft, geen forum reacties geplaatst in een OnePlus topic en heeft niet op nieuws gereageerd.

Moet ik hieruit concluderen dat je voor reageren in de V&A, naar verhouding, veel karma krijgt?

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 15-10-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

Nee, reageren in V&A levert niet meer karma op dan reageren op een nieuwsbericht. Ik vermoed dat hij veel OPO invites verhandelt heeft via V&A, en daar ook weer veel positieve beoordelingen heeft gekregen.

[ Voor 43% gewijzigd door crisp op 15-10-2015 08:55 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:52:
Nee, reageren in V&A levert niet meer karma op dan reageren op een nieuwsbericht. Ik vermoed dat hij veel OPO invites verhandelt heeft via V&A, en daar ook weer veel positieve beoordelingen heeft gekregen.
Ah dat zou inderdaad kunnen. Die had ik nog niet gezien. Bedankt voor het uitzoeken!
Pagina: 1