Toon posts:

Past deze videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een HP Compaq 8200 elite (i7 2600/8GB/W7) en wil de videokaart vervangen. Er zit nu een intel HD in, en met de pricewatch kwam ik op deze uit: pricewatch: MSI N720-2GD3HLP

Past dat? Het is een low profile kaart die weinig stroom vraagt, maar ik weet niet goed waar ik nog meer op moet letten.

Of heeft iemand een beter advies dan bovengenoemde?

M'n doel is gewoon iets meer grafische kracht. Ben niet echt een PC-gamer, maar het zou leuk zijn een iets recentere game te kunnen draaien. De videokaart is iig de bottleneck op het moment. Photoshop en videobewerking wil ik -niet high-end, gewoon wat simpele dingen- ook graag een beetje vlotter.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Kaartje wat je nu aanwijst zal niet heel veel krachtiger zijn dan de IGP die je nu hebt.
Verder zal je iets specifieker moeten zijn met welke HP je nu hebt, 8200 Elite lijkt nog aardig wat formaten te hebben waarin wel/niet full profile kaarten passen enz.
Wat voor spellen wil je draaien? GTA V is natuurlijk een stuk zwaarder dan wat flash spelletjes enz :)

Fixing things to the breaking point...

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:24
En als je nu eens een foto van de binnenkant van de kast maakt(moederboard). Dan bestaat de kans dat je voor 30 euro een andere kast kan hangen. En dit bespaar je dan weer op een andere gpu. Die veel meer kracht heeft.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-01 15:11

brid

Onze excuses voor het ongemak

Dikke kans dat het zo'n klein ding met een redelijk Costum moederbord met een btx achtige setup

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 11:18
Misschien kan je zelf eens wat meer info posten ivm de pc case die je nu hebt want de 8200 elite is in verschillende uitvoeringen uitgebracht, zoals te zien in onderstaand document:

http://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx%2Fc04168353.pdf

Is het een Ultra Slim? Een Small Form Factor ? of een microtower?

Ook zal je moeten kijken of de voeding die in de pc zit het wel voldoende stroom kan leveren want zoals je ook in dit document kan zien zit er heel wat verschil in de gebruikte voeding per model.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby